گواردیولا خوشحال از نتیجه Ùˆ عملکرد مسی

گواردیولا خوشحال از نتیجه و عملکرد مسی




 

 


گواردیولا خوشحال از نتیجه و عملکرد مسی


تاریخ : پنج شنبه ،
18 اسفند 1390

مربي جوان بارسا در صحبتهايي از مسي تمجيد کرد.


پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بایرلورکوزن در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 1-7 تیم کاتالان به پایان رسید بسیار خوشحال بود.

او در کنفرانس خبری پایانی بازی به خبرنگاران گفت:« واقعا خوشحالم که می توانیم به لذت بردن در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم، تورنمنتی زیبا و سالم.»

گواردیولا درادامه به این نکته اشاره کرد که پنج سال حضور بارسا در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، نشانه آن است که :« بارسا تیم بزرگی است.»

لیونل مسی دراین دیدار ستاره بارسا بود و 5 گل از گلهای تیمش را به ثمر رساند. گواردیولا در تمجید از درخشش ستاره ریزنقش آرژانتینی گفت:« به ثمر رساندن 5 گل کار آسانی نیست. من این را به شما می گویم .ما واقعا خوش شانس هستیم که مسی رادراختیار داریم و از فوتبال او لذت می بریم.از حضور مسی و سایرین..آندرس هم همین طور.این او و چابی بودند که در بازی مقابل اسپورتینگ دوام آوردند و با تلاش و کوشش به جریان این بازی هم برگشتند.»

پپ جوان درادامه درمورد مسی گفت:« مسی بهترین است و بهتر از این وجود ندارد. من واقعا خوش شانسم که او را مربیگری می کنم. مسی بی نظیر است و رقابت کردن را به ما نشان می دهد. مهم نیست که آفتاب باشد یا هوا سرد باشد، اگر بازیکنان حریف او را بزنند و یا نزنند، او در محوطه جریمه باشد و یا نه، مسی همیشه با خودش رقابت می کند. ما بازیکن مشابهی نخواهیم دید: دی استفانو، مارادونا، اسم پله را هم می آورم اگر عصبانی نشود، و الان نوبت مسی است.امیدواریم که روزهای خوب او دوام داشته باشد. »

ممربی تیم بارسا درمورد پدرو هم گفت:« مصدومیتها ریتم بازیکنان را برهم می زنند و تداومشان را متوقف می کنند. اینها، بازیکنان قدرتمندی هستند که تجربیات زیادی دارند و می دانند که چطور باید بازی کنند و همیشه به پروسه کاری نیاز دارند. اینها بازیکنان کوچکی هستند و همین به آنها کمک می کند تا زودتر به روزهای اوج بازگردند.»

مربی آبی اناریها در مورد احتمال حضور سرخیو بوسکتس در بازیهای المپیک گفت:« این بستگی به تصمیم میا ، مربی تیم دارد. سرخیو را درک می کنم .او می داند که بازی کردن در رقابتهای بزرگ چه لذتی دارد. او یک ویژگی خاصی دارد و دقیقا همان انسانی است که من در دسته سوم شناخته بودم. بوسی همان دوستها را دارد، نه مدل موهایش را عوض کرده و نه اتومبیلش را و حتی تتوی جدیدی هم ندارد. او همان آدم قبلی است. اگر یکی باشد که من به او اطمینان داشته باشم، او بوسکتس است. او همان پسر قبلی است، فوتبالیست بهتری شده ولی شخصیتش تغییر نکرده.»

گواردیولا در ادامه به رقابتهای اروپایی بازگشت و اعلام کرد که تیمش را در فینال نمی بیند:« هنوزبازیهای حذفی زیادی مانده. میلان حریفی است که واقعا دوست ندارم با آنها روبرو شوم و به آپوئل نیکوزیا هم تبریک می گویم.»

گواردیولا برای تکرار موفقیتهای قبلی امیدوار است:« بازیکنان مصدومم هرچه سریعتر بازگردند. چون ما با محدودیتهای فراوانی روبرو هستیم. بازیکنانمان را نداریم وبرای رقابت کردن،به آنها نیاز داریم.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل