فکري: حق آلمان بود قهرمان يورو شود

فکري: حق آلمان بود قهرمان يورو شود




 

 


فکري: حق آلمان بود قهرمان يورو شود


تاریخ : یکشنبه ،
11 تیر 1391

کاپيتان سابق تيم فوتبال استقلال گفت: انتظاري که از فوتبال اروپا مي رفت در يورو 2012 برآورده نشد.


محمود فکري در گفتگو با خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: انتظار بيشتري از مسابقات يورو 2012 مي رفت و بايد بازيهاي زيباتري مي ديديم. آلمان تيم خيلي خوبي داشت و حقش بود به فينال برسد اما نتوانست. انتظاري که از اسپانيا مي رفت هم برآورده نشد و بايد بازيهاي بهتري انجام مي دادند.

وي افزود: اسپانيا شايستگي رسيدن به فينال را داشت اما ايتاليا مدعي حضور در فينال نبود. هرچند که مقابل آلمان خوب بازي کرد و مي توانست گلهاي بيشتري بزند. آلمان نسبت به ايتاليا تيم کامل تري بود و حقش رسيدن به فينال و قهرماني بود.

فکري ادامه داد: مي شود گفت که دانمارک و پرتغال شگفتي هاي اين جام بودند چرا که بازيهاي خوبي ارايه کردند. پرتغال مقابل اسپانيا 120 دقيقه بازي کرد و در ضربات پنالتي باخت. آنها رونالدو را داشتند اما نبايد انتظار معجزه داشت که او بتواند يک تنه تيم را قهرمان کند. در مجموع اين جام پديده آنچنان چشمگيري نداشت و اگر پرتغال قهرمان مي شد شگفتي بود.

وي در پايان گفت: پيش بيني اينکه کدام تيم قهرمان يورو 2012 مي شود کار خيلي سختي است. اسپانيا فوتبال بهتري ارايه کرده و ايتاليا هم نشان داده که از لحظه ها به خوبي استفاده مي کند و شايستگي نام بزرگش را دارد و هيچوقت نمي توان آنها را دست کم گرفت. ايتاليا تيم مرموزي است و حتي احتمال قهرماني آنها هم وجود دارد. اسپانيا هم در نيمه نهايي بازي خوبي ارايه کرد اما تمام کننده نداشت. در مجموع نمي توان گفت کدام تيم قهرمان مي شود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل