مارادونا الوصلی ها رو تهدید کرد

مارادونا الوصلی ها رو تهدید کرد




 

 


مارادونا الوصلی ها رو تهدید کرد


تاریخ : جمعه ،
23 تیر 1391

سرمربي الوصل امارات سران اين باشگاه را تهديد کرد که يا به تيمش برمي گردد يا تمام 34 ميليون دلار قراداد دو ساله اش را خواهد گرفت.


اگر چه که ديگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتين از هدايت تيم الوصل امارات کنار گذاشته شد اما وي همچنان اميداوار است تا بار ديگر بر روي نيمکت هدايت اين تيم بشيند.

مارادونا که پيش از اين چندين بار اعلام کرد که تا پايان قرادادش در الوصل خواهد ماند در گفتگوئي کوتاه با يک شبکه تلويزيوني آرژانتيني گفت: قرادادم با الوصل دو ساله است و در صورت پايان دادن به همکاري با اين تيم تمام مطالبات و حقوق دو ساله خود را از اين تيم خواهم گرفت.

مارادونا در سال 2011 با عقد قراردادي دو ساله به ارزش 34 ميليون دلار هدايت الوصل را بر عهده گرفت اما در نخستين فصل حضور خود در اين تيم نتايج ضعيفي گرفت و تيمش در پايان فصل در رده هشتم جدول رده بندي قرار گرفت و همين مسئله باعث شد تا چند روز پيش سران جديد اين باشگاه اماراتي با انتشار بيانيه اي او را از کار برکنار کنند.

اسطوره فوتبال آرژانتين که از گزينه هاي هدايت بوکاجونيورز به شمار مي آيد افزود: دوست دارم کارم را در دبي که خاطرات بسيار خوبي از آن دارم ادامه دهم. با بيانيه باشگاه الوصل موافق نيستم. به زودي نشستي با سران اين باشگاه خواهم داشت و در اين باره بحث و تبادل نظر خواهيم کرد تا به راه حل درست و مناسبي برسيم. اگر سران باشگاه توانائي جذب بازيکنان بزرگ را ندارند مي توان براي اين مساله راه چاره پيدا کرد بايد با هم بنشينيم و در اين باره صحبت کنيم.

مارادونا پيش از اين اعلام کرد که تنها شرط ماندنش در اين تيم جذب ستاره هاي بزرگ است اما الان بعد از برکناري تغيير موضع داد و اعلام کرد که براي ماندن در اين تيم اماراتي حاضر است از شرط قبلي خود صرف نظر کند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل