جايزه خبرنگاران پرتغالي به مورينيو

جايزه خبرنگاران پرتغالي به مورينيو




 

 


جايزه خبرنگاران پرتغالي به مورينيو


تاریخ : سه شنبه ،
3 مرداد 1391

سرمربي پرتغالي رئال مادريد از هموطنان خود جايزه‌اي براي فعاليت موفق خود در دوران مربي‌گري دريافت خواهد کرد.


ژوزه مورينيو که اکنون سومين سال حضور خود در سانتياگو برنابئو را مي‌گذراند، در طول دوران مربي‌گري خود در تيم‌هاي بزرگ و زيادي حضور داشته که در همه آنها موفق به کسب جام شده و رکوردهايي را نيز جابه‌جا کرده‌ است.

جايزه معتبر فرناندو سورومنيو قرار است از سوي اتحاديه خبرنگاران ورزشي پرتغال به دليل فعاليت‌هاي مورينيو در زمينه مربي گري و اهميت کارهاي او در توسعه مربي‌گري انجام داده به وي اهدا شود.

مورينيو 49 ساله اين جايزه را روز جمعه در هتل پشتانا ليسبون دريافت خواهد کرد. البته پيش از دريافت اين جايزه قرار است او در يک کنفرانس مطبوعاتي نيز شرکت کند. اين بالاترين عنوان در پرتغال است که از سال 1967 پايه گذاري شده است.

ژوزه مورينيو دوران مربي گري خود را در سال 2000 از بنفيکا شروع کرد. پس از آن طي 2 سالي که در پورتو حضور داشت، اين تيم را به قهرماني در جام يوفا و ليگ قهرمانان اروپا رساند. سپس به چلسي رفت و در 2 سال پياپي قهرمان ليگ برتر انگليس شد و جام حذفي را نيز بدست آورد. پس از آن به ايتاليا رفت و سال 2010 با فتح 3 گانه با اين تيم، نامش را در تاريخ ثبت کرد. پس از آن حضور در رئال مادريد را انتخاب کرد و در 2 سال نيز با اين تيم جام حذفي اسپانيا و قهرماني در لاليگا را جشن گرفته‌ است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل