برد بارسلونا مقابل منچستری ها

برد بارسلونا مقابل منچستری ها




 

 


برد بارسلونا مقابل منچستری ها


تاریخ : پنج شنبه ،
19 مرداد 1391

بارسلونا در ضربات پنالتي توانست پيروز شود و باز هم جرارد پيکه مانند بازي با پاري سن ژرمن پنالتي آخر و پيروزي‌بخش را زد.


تور پيش‌فصل منچستريونايتد با شکست در ضربات پنالتي مقابل بارسلونا ادامه پيدا کرد.



به گزارش گل ،بازي دو تيم در وقت‌هاي معمول به تساوي بدون گل انجاميده بود و وين روني هم يک پنالتي را در نيمه اول از دست داد.



هر دو تيم با ترکيبي قدرتمند به ميدان رفتند. بليت بازي در عرض تنها 45 دقيقه به صورت کامل به فروش رفت، پيش از ديدار توپ را با هليکوپتر به ميدان آوردند و پس از پايان بازي هم مراسم آتش‌بازي برپا شد.



يونايتد در خط دفاعي از نمانيا ويديچ آماده بهره مي‌برد و وين روني و دني ولبک هم مهاجمان بودند. شينجي کاگاوا و نيک پاول هم روي نيمکت قرار گرفته بودند.



در بارسلونا هم کارلس پويول در کنار آندرس اينيستا، ليونل مسي و الکسيس سانچس در ترکيب بودند و داويد ويا نيمکت‌نشين بود.



بارسلونا بازي را به همان روال هميشگي آغاز کرد و با پاس‌هاي متعدد کنترل بازي را در دست گرفت. اينيستا که فوق‌العاده بود توپ را براي مسي ارسال کرد. داويد دخئا توپ را تلاش کرد دور کند و دفع او نزديک بود توپ را مقابل پاي مسي بيندازد. مسي هم هر چه تلاش کرد نتوانست توپ را وارد دروازه خالي کند.



کريستين تي‌يو در سمت چپ خط حمله خطرناک بود و فضاي خالي خوبي پشت سر آنتونيو والنسيا به دست مي‌آورد.



يونايتد هم موقعيت‌هايي نصفه و نيمه داشت، اما در اواخر نيمه اول نزديک بود به گل برسد. تي‌يو ناني را در محوطه جريمه سرنگون کرد و داور به‌درستي به نقطه پنالتي اشاره کرد. روني پا پيش نهاد اما ضربه ضعيف او را ويکتور والدس دفع کرد. توپ به خود روني رسيد و ضربه او اين بار به بيرون رفت.



اين پنالتي آخرين ضربه روني در مسابقه بود و در نيمه دوم او جايش را به کاگاوا داد که به همراه مايکل کريک به ميدان رفتند. همچنين چابي، پدرو، جرارد پيکه، و پينتو هم در اين نيمه به ميدان آمدند.



کاگاوا بلافاصله پس از ورود به ميدان تاثير گذاشت. او پاس ولبک را با شوتي زميني به سمت دروازه پينتو زد و دروازه‌بان بارسا با واکنشي خوب توپ را دفع کرد.



دو تيم در نيمه دوم موقعيت‌هايي داشتند. در يک صحنه هم سرخيو بوسکتس ناني را به عقب کشيد و او هم واکنشي خشن نشان داد. داور به هر دو کارت زرد داد.



بازي به هر حال با تساوي به پايان رسيد. در ضربات پنالتي، ضربه ناني به تير دروازه برخورد کرد و سپس چابي گل زد. اشلي يانگ هم پنالتي‌اش را از دست داد و جرارد گل برتري را به ثمر رساند و تيمش را به برد دو بر صفر رساند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل