اوکادا: براي صعود به نيمه نهايي مي‌جنگيم/ هوندا: هنوز کار ما تمام نشده است

 اوکادا: براي صعود به نيمه نهايي مي‌جنگيم/ هوندا: هنوز کار ما تمام نشده است




 

 


اوکادا: براي صعود به نيمه نهايي مي‌جنگيم/ هوندا: هنوز کار ما تمام نشده است


تاریخ : جمعه ،
4 تیر 1389

سرمربي تيم ملي فوتبال ژاپن هدف اصلي اين تيم در جام جهاني 2010 را راهيابي به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات عنوان کرد.

پایگاه خبری فوتبال آسیا با اشاره به برگزاری دیدارهای روز چهاردهم نوزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی نوشت: "می دانم که برد بسیار مهمی را برای ژاپن بدست آورده‌ایم". این حرف‌های "کیسوکه هوندا" هافبک تیم ژاپن است که در پیروزی 3 بریک برابر دانمارک و صعود به مرحله یک هشتم نهایی نقش مهمی داشت.

هوندا که در بازی اول برابر کامرون که به پیروزی یک برصفر آبی‌ها انجامید هم نقش مهمی داشت در دقیقه 17 گل برتری آنها را وارد دروازه دانمارک کرد و در پایان مرحله گروهی برای بار دوم بهترین بازیکن میدان شد.
این بازیکن 24 ساله پس از برتری ژاپن برابر دانمارک گفت: " هنوز کار ما تمام نشده است و فکر می کنم می توانیم بالاتر از اینها برویم".

اگر ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی بتواند برابر پاراگوئه پیروز شود به بهترین رکورد خود در جام جهانی دست پیدا خواهد کرد و به مرحله یک چهارم نهایی می رسد. ژاپنی‌ها پیش از این تنها یکبار در سال 2002 در خانه خود موفق شده بودند از مرحله مقدماتی صعود کنند.

هوندا که از بهترین بازیکنان ژاپن در مرحله گروهی جام جهانی 2010 بوده است، همچنین افزود: " تیم ژاپن به شرایطی نزدیک شده است که بتواند قدم‌های بلندتری بردارد و بالاتر برود. اعتماد به نفس و شیوه بازی تهاجمی کمک بزرگی به نتایج بدست آمده کرده است. همه اینها مدیون توجه به حرف‌های مربی، تاکشی اوکادا است. او همیشه تاکید می کند که همه حواس‌تان به کار دفاعی نباشد. ما باید حمله کنیم تا برنده شویم".

تاکشی اوکادا، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن هم بعد از بازی با دانمارک گفت: " آنها ما را خیلی زیر فشار گذاشته بودند و ما باید ریسک زیادی می کردیم. بنابراین تغییر تاکتیکی دادیم و از روی ضربات آزاد به دو گل رسیدیم".

وی در ادامه افزود:" دانمارکی‌ها دوباره هجوم آوردند اما ما نشان دادیم که تیم منسجمی هستیم".

این مربی باتجربه خاطرنشان کرد: " این صعود واقعا لذت بخش است اما همانطور که گفته بودم کار تمام نشده است و ما برای صعود به نیمه نهایی می جنگیم".


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل