نتايج پلي آف ليگ قهرمانان اروپا

نتايج پلي آف ليگ قهرمانان اروپا




 

 


نتايج پلي آف ليگ قهرمانان اروپا


تاریخ : پنج شنبه ،
9 شهریور 1391

پرونده مرحله پلي آف ليگ قهرمانان اروپا بسته شد وتکليف پنج تيم راه يافته به مرحله گروهي مشخص شد.


در چارچوب دور برگشت مرحله پلي آف ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پنج ديدار برگزار شد و تکليف تيم هاي صعود کرده به مرحله گروهي مشخص شد.

به گزارش ايسنا ديناموکيف اوکراين که در ديدار رفت مقابل بوروسيا مونشن‌گلادباخ در آلمان به پيروزي سه بر يک دست يافته بود در ديدار برگشت در اوکراين با نتيجه دو بر يک بازي را واگذار کرد اما در مجموع با نتيجه سه بر يک جواز صعود به مرحله گروهي را کسب کرد.

کلوج که در ديدار رفت موفق شده بود با نتيجه دو بر يک مقابل ميزبان خود بازل سوئيس به پيروزي برسد در ديدار برگشت هم کار راحتي پيش رو داشت و با يک گل مقابل هواداران خودي به پيروزي دست يافت تا در مجموع با نتيجه سه بر يک جواز صعود به مرحله گروهي را کسبکند.

جدال دو تيم سلتيک اسکاتلند و هلسنبورگ سوئد با پيروزي دو بر صفر به سود نماينده اسکاتلند به پايان رسيد تا سلتيک با توجه به پيروزي دو بر صفر در ديدار رفت در مجموع با نتيجه چهار بر صفر به مرحله گروهي صعود کند.

فنرباغچه ترکيه که در ديدار رفت با نتيجه دو بر يک مغلوب اسپارتاک مسکو شده بود در ديدار برگشت که در ترکيه برگزار شد با تساوي يک بر يک متوقف شد تا در مقابل هواداران پر شور خود شب تلخي را تجربه کند و نتواند به دور بعد صعود کند.

و نهايتا در آخرين ديدار ليل فرانسه که در ديدار رفت با يک گل مغلوب FCکوپنهاگن دانمارک شده بود در ديدار برگشت که در فرانسه برگزار شد با همين نتيجه به پيروزي رسيد تا کار به وقت هاي اضافي کشيده شود که در آن تيم فرانسوي بهتر کار کرد و با گل دقيقه 105 ملو بازي را با اختلاف دو گل به نفع خود به پايان رساند و جشن صعود گرفت.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل