پیروزی سخت منچستری ها با هتریک ون پرسی

پیروزی سخت منچستری ها با هتریک ون پرسی




 

 


پیروزی سخت منچستری ها با هتریک ون پرسی


تاریخ : دوشنبه ،
13 شهریور 1391

هت‌تريک روبين ون‌پرسي منچستريونايتد را نجات داد و آنها توانستند تيم سرسخت ساوتهمپتون را سه بر دو شکست دهند.


آندرس ليندگارد در اين بازي در دروازه يونايتد ايستاده بود. در آن سو هم نايجل ادکينز به جيمز وارد-پراوز 17 ساله ميدان داده بود. اين دومين باري بود که او در ترکيب ثابت تيمي بزرگ‌سال قرار مي‌گرفت!

ساوتهمپتون در دقيقه 16 به گل اول بازي رسيد. مورگان اشنايدرلين از شينجي کاگاوا عبور کرد و توپ را به جيمز پانچيون در گوشه محوطه جريمه سپرد. او هم چرخيد و سانتري عالي انجام داد که ريکي لمبرت با ضربه سر آن را به گل تبديل کرد.

يونايتد در دقيقه 23 به گل تساوي رسيد. کاگاوا و دني ولبک به سمت دروازه تاختند و ولبک که جانشين روني مصدوم شده بود توپ را به آنتونيو والنسيا سپرد. سانتر والنسيا با لغزش ناتانيل کلاين همراه شد و ون‌پرسي فرصتي عالي يافت تا دروازه کوين ديويس را بگشايد.

ساوتهمپتون نمايشي عالي داشت و در دقيقه 55 به گل دوم هم رسيد. اين بار لمبرت سازنده گل بود و اشنايدرلين از پاتريس اورا گريخت و با ضربه سر دروازه ليندگارد را گشود.

يونايتد دقايقي بعد مي‌توانست بازي را به تساوي بکشد. ديويس ضربه دروازه را بد زد و والنسيا توپ را گرفت و به کاگاوا سپرد. يوس هويولد تکل بدي روي پاي او زد و داور پنالتي گرفت. اما ضربه چيپ ون‌پرسي را ديويس توانست به کرنر بفرستد.

ون‌پرسي اما در دقيقه 87 باز هم گل زد. او اين بار ضربه سر ريو فرديناند که روي سانتر دقيق کاگاوا به تير دروازه برخورد کرده بود را به گل تبديل کرد و بازي را به تساوي کشاند.

بازي در دقيقه 92 بود که ون‌پرسي روي کرنر اورا هت‌تريک خود را کامل کرد. به اين ترتيب جشن هزارمين بازي سر الکس فرگوسن در ليگ برتر کامل شد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل