رم برتر از اینتر

رم برتر از اینتر




 

 


رم برتر از اینتر


تاریخ : دوشنبه ،
13 شهریور 1391

رم با برد سه بر يک در خانه اينتر خود را مدعي احتمالي قهرماني اين فصل معرفي کرد.


فرانچسکو توتي ستاره ميدان بود و دو گل ساخت تا رم بتواند اينتر را شکست دهد.

اينتر که اعتماد به نفس فراواني از برد هفته پيش گرفته بود براي اولين بار آلوارو پريرا را در ترکيب خود مي‌ديد. اين بازيکن سابق پورتو از عوامل اصلي جذابيت بازي در نيمه اول بود و نمايش فوق‌العاده‌اي داشت.

با اين حال رم بود که به گل اول رسيد. در دقيقه 15 بود که الساندرو فلورنتزي که اولين بار بود در سري آ در ترکيب ثابت قرار مي‌گرفت سانتر ديدني فرانچسکو توتي از سمت چپ را با ضربه سر وارد دروازه لوکا کاستلاتزي کرد.


اينتر در دقيقه 45 بازي را به تساوي کشاند. وسلي اسنايدر که او هم خوب بازي کرد آنتونيو کاسانو را روانه دروازه حريف کرد و او از لئاندرو کاستان گذشت و ضربه‌اش با برخورد به پاشنه پاي نيکولاس بورديسو و تغيير مسير کامل به تير دروازه برخورد کرد و وارد دروازه مارتن استکلنبرگ شد.

پابلو اوسوالدو در دقيقه 67 برتري رم را برگرداند. او با ضربه چيپ تماشايي‌اش توپ را از روي سر کاستلاتزي به گل تبديل کرد. اين بار هم سازنده گل توتي بود.

اينتر تلاش کرد به بازي برگردد اما مارکينيو در دقيقه 81 کار را تمام کرد. او از زاويه‌اي بسته روي پاس خوب اوسوالدو دروازه حريف را گشود.

اوسوالدو در دقيقه 90 به دليل هندي بي‌مورد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. اما در نهايت رم بود که با درخشش توتي در سن‌سيرو پيروز مي‌شد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل