مسی: رویای من قهرمانی در جام جهانی برزیل است

مسی: رویای من قهرمانی در جام جهانی برزیل است




 

 


مسی: رویای من قهرمانی در جام جهانی برزیل است


تاریخ : چهارشنبه ،
15 شهریور 1391

ليونل مسي، ستاره آرژآنتيني باشگاه بارسلونا در گفتگو با شبکه راديويي لارد آرژانتين اعلام کرد که روياي او کسب عنوان قهرماني با آلبي سلسته در جام جهاني برزيل است.


مسي در صحبت هايي دراين باره گفته:« من اين شانس را داشتم که در اين باشگاهي ام و در عرصه فردي موفقيت هاي زيادي کسب کنم. حالا فقط يک افتخار با تيم بزرگسالان آرژانتين را کم دارم و اميدوارم که اين افتخار به دست بيايد. اين روياي من است. مسير سختي براي رسيدن تا جام جهاني داريم. مي خواهيم مقابل پاراگوئه و پرو به پيروزي برسيم.»


مسي درادامه درمورد بازيهاي ملي آرژآنتين گفت:« ما خوش شانس بوديم که بعد از بازي با بوليوي روند بردهاي ما شروع شد. ما به يک تغيير نياز داشتيم و در بازي با کلمبيا، آزمايش سختي را پشت سرگذاشتيم و از آن سربلند بيرون آمديم. بعد از آن بود که نتايج خوب از راه رسيدند و رو به جلو حرکت کرديم. اميدوارم که همين راه را ادامه بدهيم. ما حالا چندين برد متوالي کسب کرده ايم.»

مسي ادامه داد:« نمي دانم که آيا امسال بهترين سال من در تيم ملي است يا نه. ما در چند بازي متوالي به پيروزي رسيديم و اين موفقيتي است که مدتها بود که به آن دست نيافته بوديم. من در کوپا آمه ريکا عملکرد خوبي داشتم و بعد از آن فرازو نشيب هايي داشتم و الان از زمان حال لذت مي برم.»

مسي با اشاره به انتقادات وارده نسبت به عملکرد او در تيم ملي آرژانتين که هر روز کمتر از قبل مي شود، گفت:«من هميشه نسبت به خودم خيلي پرتوقع هستم و اين باعث شده که من به اينجايي که هستم برسم. از پذيرش مسئوليت هاي بيشتر خسته نمي شوم. براي آنکه در دنيا بهترين باشي هميشه از خودم در هر بازي و در هر جلسه تمريني بيشترين توقع ممکن را دارم. من خوش شانسم که در بارسلونا و تيم ملي آرژانتين در کنار بازيکنان بزرگي هستم که به من کمک مي کنند تا بهتر شوم.»

مسي پيغامي هم براي هواداران آلبي سلسته داشت:« از حمايت آرژانتيني ها متشکرم. با نتايجي که تيم کسب مي کند، تيم ملي رو به جلو مي رود. ما احساس خوشبختي مي کنيم که اين هواداران در هر بازي، ما را همراهي مي کنند.»

مسي درادامه به اين نکته اشاره کرد که تمايل زيادي دارد تا در بازي خداحافظي آريل اورتگا، قهرمان آرژانتين در سالهاي 1994، 1998 و 2002 شرکت کند:« من خوشحال مي شوم که در بازي خداحافظي اورتگا حضور داشته باشم. بازيکنان خيلي مهمي هستند کارهاي بزرگي براي براي تيم ملي آرژآنتين انجام دادند و روزي نوبت به خداحافظي من مي رسد.»

مسي درادامه به اين نکته اشاره کرد که چطور فروتني اش را حفظ کرده است:« سخت ترين کار براي من اين بود که براي رسيدن به روياهايم خانه ام در روساريو را ترک کنم. بعد از کلي مبارزه، تنها چيزي که تغيير کرد اين است که حالا افراد من را مي شناسند، ولي من هميشه همان مسي هميشگي هستم.»



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل