رئال باخت !

رئال باخت !




 

 


رئال باخت !


تاریخ : یکشنبه ،
26 شهریور 1391

رئال مادريد دومين شکست فصل را تجربه کرد. فاصله اين تيم با بارسلوناي صدرنشين به هشت امتياز رسيده، آن هم در شرايطي که تنها هفته چهارم را سپري کرده‌ايم.


مصائب رئال مادريد ادامه دارد. آنها اين بار در ورزشگاه رامون سانچس پيسخوان به سويا باختند.



روخي‌بلانکوس از اکتبر 2009 مقابل مادريد پيروز نشده بودند اما در اين ديدار به برد رسيدند و اميد ژوزه مورينيو به اين که پيراهن‌هاي سبزرنگ رئال براي آنها خوش‌يمن باشد به جايي نرسيد.



بازي با سرعت بسيار بالايي آغاز شد و سويا دست به حمله زد. روي دفع ناقص ايکر کاسياس نزديک بود آلوارو نگردو گل‌زني کند اما خود کاسياس توپ را به بيرون زد. کرنر حاصل را ايوان راکيتيچ ارسال کرد و پيوتر تروخوفسکي از سد يارگيري ضعيف آنخل دي‌ماريا گريخت و از پشت شش قدم با ضربه‌اي محکم و دقيق توپ را به سقف دروازه مادريد کوبيد تا تيمش را در همان دقيقه 2 پيش بيندازد.



اندکي بعد چيزي نمانده بود رئال ده‌نفره شود. گونسالو ايگواين ضربه‌اي ايستگاهي براي تيمش گرفت اما سپس با حرکتي خشن فرناندو ناوارو، مدافع سابق بارسلونا را زد و شانس آورد که اخراج نشد.



رئال در ادامه نيمه موقعيت‌هايي داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. ژوزه مورينيو در نيمه دوم دي‌ماريا و مسعود اوزيل ناکارآمد را بيرون آورد و لوکا مودريچ و کريم بنزما را جانشين آنها کرد. مودريچ در دقيقه 52 مي‌توانست بازي را مساوي کند اما ضربه تماشايي او از راه دور را آندرس پالوپ دفع کرد و توپ به تير دروازه خورد.



رئال در دقيقه 60 مي‌توانست به گل برسد. روي يک ضربه ايستگاهي توپ با خروج اشتباه پالوپ به بنزما در لبه خط رسيد و سانتر او را سرخيو راموس در فاصله چند سانتي‌متري دروازه نتوانست با سر به گل تبديل کند. قبل از ضربه سر راموس، رونالدو با بوتيا درگير شد و به زمين افتاد. صحنه بسيار مشکوک به پنالتي بود اما شايد واکنش اغراق‌شده رونالدو بود که مانع شد داور اعلام پنالتي کند.



مادريد به حملات خود ادامه داد و سويا هم در ضدحملات خطرناک بود، هرچند که بازيکنان آنها قدر بازي عالي خسوس ناباس، و پاس‌هاي عالي او در ضدحملات را نمي‌دانستند.



رونالدو در دقيقه 80 مي‌توانست گل بزند. او داشت با پالوپ تک به تک مي‌شد و پشت محوطه جريمه بود که صحنه‌اي مشکوک به خطا اتفاق افتاد، اما تصوير آهسته نشان مي‌داد که فرناندو ناوارو با تکلي فوق‌العاده توپ را زده و توپ پس از برخورد به پاي رونالدو به پالوپ رسيده. سپس روي موقعيتي ديگر په‌په تلاش کرد پنالتي بگيرد اما نمايش او ظرافت لازم را نداشت!



رئال در دقيقه 94 آخرين فرصت خود را يافت. روي رونالدو خطا شد و او در حالي که دستش روي زمين کشيده شده و زخم شده بود، با ساعدي خونين پشت توپ ايستاد و آن را به بالاي دروازه زد. شگفت‌انگيز بود که داور اعتنايي به خون‌ريزي زياد دست او نکرد.



سويا با اين برد موقتا به رده سوم جدول صعود کرد. رئال مادريد هم در رده دوازدهم است و هشت امتياز کمتر از بارسلوناي صدرنشين دارد. البته هر دو تيم ممکن است پس از ديدارهاي يک‌شنبه در جدول پايين‌تر بروند.



کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل