آنچلوتي: مي توانيم از عنوان قهرماني مان دفاع کنيم

 آنچلوتي: مي توانيم از عنوان قهرماني مان دفاع کنيم




 

 


آنچلوتي: مي توانيم از عنوان قهرماني مان دفاع کنيم


تاریخ : دوشنبه ،
28 تیر 1389

مربي ايتاليايي چلسي معتقد است که تيمش مي تواند حتي با وجود ناکامي در جذب فرناندو تورس و از دست دادن جو کول، در رقابتهاي فصل بعد ليگ برتر به قهرماني برسد.


فصل گذشته چلسی با یک امتیاز برتری نسبت به منچستریونایتد عنوان قهرمانی این رقابتها را مال خود کرد و رکورد 4 فصل قهرمانی پی در پی یونایتد را شکست.

از سوی دیگر آنها در بازار نقل و انتقالات تابستانی تنها 5 میلیون پوند خرج کرده اند و فقط یوسی بنایون را از لیورپول به رختکن تیمشان آورده اند و البته شنیده می شود که سران باشگاه لندنی نیم نگاهی نیز به جذب تورس دارند.

خرید تورس حدود 50 میلیون پوند برای چلسی تمام خواهد شد ولی آنچلوتی معتقد است که چلسی حتی بدون جذب ال نینیو هم می تواند برای دومین سال پیاپی درر قابتهای لیگ برتر به قهرمانی برسد.

آنچلوتی در صحبتهایی که در روزنامه سان منتشر شد، گفت:« ما به مهاجم دیگری نیاز داریم.ما با همین تیم می توانیم به قهرمانی برسیم و می توانیم از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم. می بایست این کار را انجام بدهیم ؛ می خواهیم که در تمام رقابتها نهایت تلاشمان را به کار بگیریم.»

این مربی 51 ساله در نظر دارد تا پس از آنکه تیمش در دور قبل در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل اینتر شکست خورد، این فصل را با موفقیت بیشتری آغاز کند و گفت:« هدف ما این است که دررقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مراتب بهتر از فصل قبل باشیم.ما فصل قبل خیلی زود از گردونه این رقابتها کنار رفتیم.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل