طوفان آبی اناری ها امشب در نیوکمپ

طوفان آبی اناری ها امشب در نیوکمپ




 

 


طوفان آبی اناری ها امشب در نیوکمپ


تاریخ : چهارشنبه ،
29 شهریور 1391

تيتو ويلانووا در اين بازي، براي اولين بار در رقابت هاي اروپايي مربيگري خواهد کرد.


*** ترکيب احتمالي

*بارسلونا

Valdes

Alves, Pique, Mascherano, Adriano

Xavi, Busquets, Fabregas

Pedro, Messi, Villa

*اسپارتاک مسکو

Dikan

Kombarov, Insaurralde, Suchy, Kombarov

Romulo, Kallstrom

McGeady, Ari, Bil''yov

Dzyuba

ليونل مسي در آخرين ديدار تيمش در مصاف مقابل ختافه، بازي را از روي نيمکت ذخيره ها آغاز کرد. و قبل از آن هم در اردوي تيم ملي آرژانتين دو بازي طاقت فرسا را انجام داده بود. ولي با استراحت در ديدار با ختافه، حالا آماده است تا در اولين ديدار اروپايي بارسا در فصل جديد مقابل اسپارتاک مسکو در ترکيب اصلي به ميدان برود. داويد ويا هم بعد از گلزني در ديدار شنبه شب مقابل ختافه، آماده است تا براي اولين بار بعد از رهايي از بند مصدوميت در ترکيب اصلي بارسا قرار بگيرد.



از سوي ديگر اوناي امري، سرمربي جديد اسپارتاک مسکو که دردوران حضورش برروي نيمکت مربيگري والنسيا، شناخت زيادي از بارسا کسب کرده، همچنان آرتم دزيوبا را در نوک خط حمله تيمش قرار خواهد داد و تيمش را با سيستم 1-3-2-4 به ميدان خواهد فرستاد. آنها در آخرين بازي شان در ليگ روسيه در ديداري خارج از خانه با تساوي 2-2 مقابل کوبان متوقف شدند.

*** آيا مي دانستيد؟

*بارسلونا 4 بار تجربه قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا / ليگ اروپا را دارد و در صورتي که بتواند تعداد اين قهرماني ها را به 5 برساند، مي تواند موفق ترين تيم در تاريخ اين رقابت ها لقب بگيرد.


*آخرين قهرماني اروپايي بارسا در سال 2011 از راه رسيد. زماني که اين تيم توانست با گل هاي پدرو، مسي و ويا با نتيجه 1-3 در فينال، منچستريونايتد را شکست داده و به قهرماني برسد.


*بارسلونا از زمان شروع برگزاري رقابت هايي تحت عنوان «ليگ قهرمانان اروپا» از سال 1992 به بعد، 13 بار به عنوان تيم صدرنشين گروه کارشان در مرحله گروهي را به پايان برده اند و رقيب بعدي رئال مادريد و منچستريونايتد هستند که 12 بار صدرنشين گروه هايشان درمرحله گروهي شده اند.


*اسپارتاک مسکو يکي از 5 تيمي است که توانسته در هر شش ديدار مرحله گروهي اش به پيروزي برسد. اين افتخار در فصل 6-1995 براي اين باشگاه روسي به دست آمد.


*بهترين نتيجه در رقابت هاي اروپايي براي اين تيم در فصل 1-1990 به دست آمد. اسپارتاک تا نيمه نهايي پيش رفت و در آن مرحله مغلوب مارسي شد.


*اوناي امري اولين مربي اسپانيايي درتاريخ اين باشگاه است. او در ژوئن سال 2012 بعد از 4 سال حضور در والنسيا، به اين تيم آمد. پيش از اين، او هرگز تجربه حضور در فوتبال خارج از اسپانيا، چه به عنوان بازيکن و چه به عنوان مربي را نداشت و در تابستان امسال روانه مسکو شد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل