برنامه نود 24/7/91

برنامه نود 24/7/91




 

 


برنامه نود 24/7/91


تاریخ : سه شنبه ،
25 مهر 1391

برنامه نود شب گذشته حول محور بازي حساس ايران برابر کره جنوبي بود و در اين برنامه کارلوس کي‌روش در مورد مسائل مختلف توضيحاتي را ارائه کرد.


برنامه نود شب گذشته با محوريت بازي حساس تيم ملي ايران در چارچوب رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل برابر کره جنوبي پخش شد.

به گزارش فارس، مسابقه پيامک برنامه نود به ديدار تيم ملي ايران و کره جنوبي اختصاص داشت. مردم ايران از بين 3 گزينه برد، باخت و تساوي ايران در اين مسابقه با اکثريت آراء که چيزي حدود 63 درصد بود راي به پيروزي تيم ملي در اين مسابقه دادند.

* در اولين بخش از اين برنامه تصاويري از ديدارهاي خاطره‌انگيز ايران و کره در سالهاي گذشته پخش شد.

* در مهمترين بخش از اين برنامه مجري نود با حضور در هتل پارسيان آزادي مصاحبه‌اي تصويري با کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران انجام داد. کي‌روش در مورد وضعيت تيم ملي ايران بازي برابر لبنان و ديدار حساس امروز مقابل کره صحبت‌هايي رامطرح کرد.

در آيتمي از اين قسمت برنامه، برنامه نود فيلمي از رقابت‌هاي جام جهاني 1991 جوانان جهان پخش کرد. در آن سال تيم ملي پرتغال با هدايت کارلوس کي‌روش به مقام قهرماني رسيد بعد از پخش اين تصاوير کي‌روش گفت در اين تصاوير شبيه جواني‌هاي دايي هستم. اين تصاوير مربوط به جام جهاني 91 در ليسبون است که لحظاتي بعد از آن توانستيم با ضربات پنالتي برزيل را ببريم و به قهرماني برسيم. آن زمان تيم ما سرشار از اعتماد بود بازيکناني مثل فيگو و کاستا در تيم ما حضور داشتند که به مراتب بالاي فوتبال دست يافتند نسل مستعد و طلايي فوتبال پرتغال در اين تيم شکل گرفت عده زيايد از اين بازيکنان از 13 سالگي با من حضور داشتند تا اينکه در سن 20سالگي توانستيم جام جهاني را بدست بياوريم. تنها فرمول موفقيت در فوتبال داشتن برنامه بلند مدت است.

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه امروز قصد دارد تيم ملي را با چه ترکيب به مصاف کره بفرستد عنوان کرد: از لحاظ بين‌المللي بهتر است اول از همه بازيکنان بدانند چه کساني بازي مي‌کنند و نمي‌توانم اين موضوع را اعلام کنم اما چيزي که وجود دارد بازيکنان در اردو من را دچار سردرد کردند تمام 24 بازيکن من استحقاق حضور در ميدان را دارند و خيلي خوب و عالي تمرين کردند.

از خدا مي‌خواهم بهترين تصميم را بگيرم و ترکيبي خوب را روانه ميدان کنم.

کي‌روش در مورد اينکه از مسعود شجاعي يا رضا قوچان‌نژاد در نوک حمله استفاده مي‌کند تصريح کرد: همه چيز فردا مشخص مي‌شود و تنها مي‌گويم ما با 3 مهاجم قرار است بازي کنيم.

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه مسابقه پيامکي برنامه نود مربوط به بازي ايران برابر کره است و او از بين گزينه‌هاي برد، باخت و تساوي کدام را انتخاب مي‌کند عنوان کرد:‌مطمئنا من برد را انتخاب مي‌کنم و همه مردم ايران و دوستداران فوتبال هم بايد برد را انتخاب کنند.

* در بخش نود در نود برنامه ديروز خبر انتقال حمودي به يکي از تيم‌هاي بوندس‌ليگايي به عنوان خبر باورنکردني هفته معرفي شد و خود اين بازيکن در مصاحبه‌اي که داشته بود لحظاتي در مورد اين مسئله صحبت کرد.

* در بخش بعدي اين برنامه حضور تيم دانشگاهي ايران مسابقات کشور صربستان بررسي شد و اميد طيري سرمربي تيم فوتبال و بهران قديمي رئيس فدراسيون مسابقات بين دانشگاهي توضيحاتي را در اين ارتباط ارائه کرد.

* بخش پاياني برنامه نود که حدود 90 دقيقه بود به بررسي مسائل حاشيه‌اي تيم ملي فوتسال مربوط بود. در اين بخش عباس ترابيان رئيس کميته فوتسال به عنوان ميهمان در برنامه حاضر شد. مصاحبه‌هايي از محمود خوراکچي، رضا ناصري، منصوري مديرعامل تيم شهيد منصوري، دبيري مديرعامل تيم دبيري تبريز و... در انتقاد از عباس ترابيان و سياست‌هاي کاري او مثل اينکه تصميمات در فدراسيون فوتسال تک محوري و اگر بازيکني بخواهد به عنوان لژيونر به ليگ ايران بيايد بايد از کانال ترابيان عبور کند و اينکه او هر کاري مدنظرش باشد انجام مي‌دهد مطرح شد.

ترابيان به اين مسائل پاسخ داد و بيشتر بخش اين برنامه به چالش‌هايي که از سوي اهالي فوتسال مطرح مي‌شد گذشت.

وحيد شمسايي نيز در بخشي از برنامه روي خط آمد و در مورد اتفاقات اخير صحبت کرد. شمسايي در مورد اينکه قرار بود به تيم دبيري تبريز بپيوندد گفت: اجازه ندادند من به تيم دبيري بپيوندم و قوانيني را مطرح کردند اما دو سال قبل 5 بازيکن را وارد تيم پوشينه بافت کردند.

من 12 سال با افتخار لباس تيم ملي را تن کردم و در حال حاضر هم با وجود اينکه مورد بي‌مهري قرار گرفتم با تمام وجود براي سرافرازي تيم ملي فوتسال در جام جهاني دعا مي‌کنم.

در اين لحظه ترابيان اظهار داشت: در اين زمان که تيم ملي قرار است به جام جهاني برود همه چيز را بايد دور بريزيم تا تيم ملي بتواند در جام جهاني موفق عمل کند.

شمسايي در پاسخ به اين صحبت ترابيان گفت: تيم ملي روي چشم ما وجود دارد اما نه اينکه منافع شخصي در آن اعمال شود.

* در آيتمي از برنامه نود تصاويري از انجام ديداري در شهر شيراز پخش شد اين تصاوير نشان مي‌داد با خبرنگار شيرازي که چندي پيش رخ دادن برخي از اتفاقات در انتخابات رئيس هيئت فوتبال شيراز به تصوير کشيده بود صورت گرفت. مسئولان ورزشگاه اجازه تهيه خبر از جايگاه خبرنگاران را به اين فرد ندادند و با او رفتار نامناسبي را انجام دادند.

همچنين در ارتباط با آن انتخابات باز هم صحبت‌هايي صورت گرفت که مجري برنامه به دليل اينکه اين بحث خيلي طولاني شده و ديگر در حوصله مردم نمي‌گنجد آن را ادامه نداد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل