فرگوسن: از تيمم راضي هستم؛ بازيکن جديد نمي خواهم

 فرگوسن: از تيمم راضي هستم؛ بازيکن جديد نمي خواهم




 

 


فرگوسن: از تيمم راضي هستم؛ بازيکن جديد نمي خواهم


تاریخ : چهارشنبه ،
30 تیر 1389

سرمربي اسکاتلندي باشگاه منچستريونايتد در صحبتهايي اعلام کرد که از بازيکنان کنوني تيمش راضي است و از هواداران خواسته که در انتظار خريد و پيوستن بازيکن جديدي به رختکن يونايتد پيش از آغاز رقابتهاي فصل جديد نباشند.


شیاطین سرخ در تابستان امسال مدافعی به نام کریس اسمالینگ و خاویر ارناندس که یک مهاجم توانا است را به لیست بازیکنانشان اضافه کرده اند والبته شایعاتی در مورد احتمال انتقال بازیکنان دیگری به اردوی این تیم به گوش می رسد ولی سرالکس معتقد است که تیمش دیگر نیاز به بازیکن جدیدی ندارد.

فرگوسن دراین رابطه گفت:« من نمی توانم راجع به تیمهای دیگر صحبت کنم ولی ما از تیم کنونی مان راضی هستیم. ما در بهترین زمان فصل بازیکنانی را خریداری کرده ایم و از بازیکنانی که در رختکن تیممان می بینیم ، رضایت داریم.»

در این میان سرالکس با اشاره به عملکرد قابل قبول شاگردانش در تمرینات پیش فصل گفت:« ما تمریناتمان را دو جلسه در روز دنبال می کنیم و در ساعت9.50 صبح و 5.30 بعدازظهر به تمرین می پردازیم و این به ما کمک می کند که پس از ناهار اندکی استراحت کنیم.شرایط ما را متوقف نکرده است و بازیکنان ما واقعا خوب هستند. آنها نشان داده اند که در اوج هستند و تمرکز خوبی هم دارند. ما به زودی ثمره تمریناتمان را خواهیم دید. ریتم تمرینات تیم، همان طوری است که از بازیکنانمان توقع داریم.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل