تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم تيم ملي فوتبال اروگوئه از کيليني به خاطر رفتار زشتش عذرخواهي کرد. او قسم خورد که ديگر چنين حرکاتي را انجام ندهد.



لوئيس سوآرس، مهاجم تيم ملي فوتبال اروگوئه در ديدار برابر ايتاليا حرکت جنجالي را انجام داد. او با گاز گرفتن شانه کيليني خود را از جام جهاني 2014 برزيل محروم کرد تا تيمش در مرحله يک هشتم نهايي با شکست از کلمبيا حذف شود.

فيفا پس از حرکت جنجالي سوآرس او را 9 بازي ملي و چهار ماه از حضور در هر گونه فعاليت ورزشي ممنوع کرد.

سوآرس پس از اين محروميت سنگين اردوي اروگوئه را ترک کرد و به کشورش بازگشت. او از رفتار خود ناراحت است و قول داد که ديگر چنين رفتارهايي را انجام ندهد.

سوآرس در صفحه اجتماعي خود در "تويتير" نوشت: روزهاي سختي را پشت سر گذاشتم. الان چند روزي است که در کنار خانواده‌ام هستم و دوباره آرامش خود را به دست آورده‌ام. مي‌دانم که در ديدار برابر ايتاليا چه اتفاقي رخ داد. آنچه که در روزهاي گذشته درباره من گفته شد بيانگر نيت واقعي من نيست. در حقيقت کيليني به خاطر گاز من اذيت شد. الان مي‌توانم بگويم که از اين رفتار خود احساس تاسف مي‌کنم. به کيليني مي گويم که آن حرکت اشتباه بود. برابر همه ملت جهان قسم مي خورم که ديگر چنين رفتارهايي انجام ندهم.

اين براي نخستين بار نيست که لوئيس سوآرس چنين رفتاري را انجام مي‌دهد. او پيش از اين هم چند بار ديگر بازيکنان حريف را گاز گرفته است که آخرين بار آن در ديدار برابر چلسي بود که دست ايوانوويچ را گاز گرفت.

سوآرس در ادامه از کيليني هم عذرخواهي کرد و اين عبارت را نوشت: "کيليني ، از تو عذرخواهي مي‌کنم"

کيليني، مدافع تيم ملي فوتبال ايتاليا هم جواب عذرخواهي سوآرس را داد و در صفحه اجتماعي خود در تويتير نوشت : "من رفتار تو را فراموش کرده‌ام، اميدوارم که فيفا هم محروميت سنگين تو را کم کند"

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد