تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي چلسي اعلام کرده بايد براي تشخيص تمارض در زمين فوتبال از دوربين استفاده شود.



 آرين روبن در جريان ديدار هلند و مکزيک در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني چند بار در محوطه جريمه حريف خودش را روي زمين انداخت تا داور پنالتي بگيرد.

او پس از اين ديدار از همه به خاطر تمارض‌هايي که داشت عذرخواهي کرد اما گفت که پنالتي دقيقه آخر که داور به سود هلند گرفته بود، خطايي واضح از سوي رافائل مارکز روي او بوده است.

ژوزه مورينيو اکنون به انتقاد از تمارض بازيکنان در محوطه جريمه حريف پرداخته و اعلام کرده براي تشخيص صحت خطاها روي بازيکنان بايد از تکنولوژي و دوربين استفاده شود.

مورينيو در اين مورد گفت: وقتي در دوره اول حضورم در چلسي بودم، روبن زير نظر من کار مي‌کرد و بيش از خيلي‌ها مي‌دانم که او چقدر بازيکن خوبي است. او سرعت بالايي هم دارد و از قدرت دريبل‌زني بالايي هم برخوردار است. به همين خاطر بازيکنان حريف که نمي‌توانند او را متوقف کنند روي او خطاهاي زيادي انجام مي‌دهند. اين را هم مي‌دانم که روبن گاهي اوقات از اين موضوع استفاده کرده و براي گرفتن ضربه آزاد و پنالتي خودش را روي زمين مي‌اندازد.

مورينيو افزود: اين خيلي مهم است که بازيکنان در زمين مسابقه صادق باشند و بخواهند از راهي درست در يک مسابقه به پيروزي برسند. مشکل اين است که بازيکنان کمي اينچنين هستند و داوران کار بسيار سختي دارند.

مورينيو در ادامه اعلام کرد براي تشخيص خطاي واقعي روي بازيکنان بايد از تکنولوژي استفاده کرد. وي در اين خصوص هم گفت: وقتي بتوان از تکنولوژي استفاده کرد، داور چهارم مي‌تواند از طريق ويدئو به تماشاي مسابقه بنشيند. اين کار مي‌تواند به داور وسط کمک کند تا در صحنه‌هايي که شک و شبهه وجود دارد با خيالي آسوده‌تر تصميم بگيرد. اگر تصميم‌ها درست باشند، آن وقت همه تيم‌ها مي‌توانند با خيالي آسوده‌تر فوتبال بازي کنند و آينده فوتبال يک کشور در يک تورنمنت تحت تاثير آن اشتباه قرار نمي‌گيرد. اين موضوع به سود بازيکنان، مربيان و به خصوص داوران است. فکر مي‌کنم تکنولوژي در اين زمينه بايد مورد استقبال داوران قرار بگيرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد