تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي هلند با تمجيد از بازيکنانش عنوان کرد که اين بهترين بازيکناني است که در طول دوران مربي‌گري با آن‌ها سر و کار داشته است.



هلند موفق شد با برتري 4 بر 3 برابر کاستاريکا در ضربات پنالتي حريف آرژانتين در مرحله نيمه نهايي شود. لوئيز فان‌خال سرمربي هلند پس از صعود تيمش به مرحله نيمه نهايي جام جهاني گفت: بازيکنانم امشب عالي بودند. در طول سال‌هاي مربي‌گري خودم با تيم‌هاي بزرگ زيادي سر و کار داشتم اما بايد بگويم که اين ترکيب بهترين ترکيبي است که در طول دوران مربي‌گري‌ام داشته‌ام. از جنبه‌هايي نظير روحيه تيمي و اتحاد بازيکنان ما بهترين هستند.

سرمربي هلند ادامه داد: در روزهاي گذشته روي پنالتي تمرين زيادي کرديم و تقريبا بازيکناني که قرار بود پنالتي بزنند را شناسايي کردم. درست است که کرول عملکرد خوبي در ضربات پنالتي داشت اما در بازي بعدي نيز کيلسن دروازه‌بان ما خواهد بود. در اين بازي تشخيص دادم که کرول مي‌تواند در ضربات پنالتي بهتر عمل کند و به همين خاطر او را به زمين فرستادم. البته هيچ چيز در اين مورد به کيلسن نگفته بودم که ممکن است او را تعويض کنم. تنها به کرول گفته بودم که ممکن است او را در صورتي که بازي به پنالتي کشيده شود به ميدان بفرستم. من از همه بازيکنانم به يک اندازه تشکر مي‌کنم و همه‌شان در اين پيروزي نقش داشتند.

سرمربي تيم ملي هلند در پايان گفت: شايستگي‌هاي ما بيشتر از کاستاريکا بود. در دقايق پاياني مسابقه تيم را سه مهاجمه کردم تا به گل برسم فرصت‌هاي گل زيادي نيز داشتيم که متاسفانه از دست داديم اما خوشحالم که در نهايت ما تيم پيروز ميدان لقب گرفتيم.

هلند در مرحله نيمه نهايي بايد با آرژانتين ديدار کند.





 مهاجم تيم ملي هلند تيمش را کاملا سزاوار پيروزي مقابل کاستاريکا دانست.

آرين روبن پس از پيروزي تيمش برابر کاستاريکا و صعود به مرحله نيمه نهايي جام بيستم گفت: هلند کاملا شايسته اين پيروزي بود چون در طول بازي بارها روي دروازه کاستاريکا موقعيت ايجاد کرديم.

وي افزود: از عملکرد خودم رضايت دارم زيرا به اندازه کافي خوب کار کردم و حرکاتم روي دروازه حريف خطرناک بود. به دليل انتقادهاي غير منصفانه‌اي که اخيرا از من به دليل دايو‌هايي که در بازي قبلي داشتم شده بود؛ کمي عصباني بودم ولي در اين بازي ديديد که چه تکل‌هاي «راگبي واري» روي من رفتند. خوشبختانه موفق شديم از اين مرحله گذر کنيم و مهم همين است، نه چيز ديگري.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد