تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي پرتغالي چلسي معتقد است که غيبت سيلوا در ديدار برابر آلمان در نيمه نهايي جام جهاني تاثيرگذارتر از نيمار است. او مي‌گويد دانته بهترين گزينه براي جانشيني سيلوا است.



تيم ملي فوتبال برزيل بايد در نيمه نهايي جام جهاني 2014 به مصاف آلمان برود. اين ديدار در حالي برگزار مي شود که برزيل دو ستاره کليدي و تاثير گذار خود را به نام هاي تياگو سيلوا و نيمار در اختيار ندارد. در حالي که همه از غيبت نيمار بهترين گلزن برزيل سخن به ميان مي آورند ژوزه مورينيو سرمربي چلسي معتقد است که غيبت سيلوا تاثير گذارتر از نيمار است.

آقاي خاص که در جمع خبرنگاران صحبت مي کرد، گفت: بدون شک برزيل به نيمار احتياج خواهد داشت. او بازيکني بسيار توانا و تکنيکي است که مي‌تواند براي هر خط دفاعي مشکل ساز باشد. او همچنين به خوبي ضربه آزاد مي زند و از اين طريق هم مي‌تواند تيمش را در موقعيت گلزني قرار دهد، اما غيبت سيلوا تاثيرگذارتر است چرا که نقطه قوت برزيل خط دفاعي اين تيم است. خط دفاعي برزيل نمايش خوبي داشته است و سيلوا به اين خط دفاعي توازن و هماهنگي بخشيده است بنابرين غيبت او مي‌تواند ضربه سنگيني به تيم اسکولاري بزند.

مورينيو درباره اين سوال که چه بازيکني مي‌تواند جاي خالي سيلوا را پر کند اين گونه پاسخ داد: برزيل در خط دفاعي دو مهره ديگر به نام هاي انريکه و دانته را در اختيار دارد. هر کدام از اين بازيکنان مي توانند به جاي سيلوا بازي کنند. اسکولاري در ديدار برابر کلمبيا از انريکه استفاده کرد بنابرين او مي‌تواند يکي از گزينه‌هاي احتمالي جانشيني سيلوا باشد، اما به نظر من دانته بهترين گزينه است، چرا که او در بايرن‌مونيخ بازي مي‌کند و به خوبي با فوتبال آلمان و بازيکنان اين تيم آشنا است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد