تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي مستعفي تيم ملي ايتاليا به طور رسمي هدايت تيم گالاتاسراي ترکيه را بر عهده گرفت.



شايعات يکي دو هفته اخير رسانه‌‌هاي ايتاليا مبني بر تلاش گالاتاسراي براي پر کردن جاي روبرتو مانچيني با چزاره پراندلي به حقيقت پيوست و سرمربي پيشين تيم ملي ايتاليا مدتي پس از اعلام استعفاي خود هدايت قرمز و و زردپوشان استانبول را برعهده گرفت.

پراندلي در گالاتاسراي جانشين روبرتو مانچيني مي‌شود که ماه گذشته به کمتر از يک فصل حضور خود در اين تيم پايان داد. طبق اعلام سايت باشگاه گالاتاسراي سرمربي 56 ساله پيشين تيم فيورنتينا با قراردادي دو ساله به اين تيم ملحق مي‌شود.

پراندلي دیروز (دوشنبه) پيش از امضاي قراردادش به استانبول سفر مي‌کند تا از زمين تمريني و امکانات اين باشگاه ديدن کند و ملاقاتي با بازيکنان آن داشته باشد.

مذاکرات گالاتاسراي با پراندلي به محض استعفاي او از سرمربيگري تيم ملي ايتاليا به دليل حذف آتزوري از مرحله گروهي جام جهاني 2014 آغاز شد و خيلي زود به نتيجه رسيد.

عملکرد و نتايج خوب روبرتو مانچيني در حضور 9 ماه‌اش در گالاتاسراي که اين تيم بحران زده را نايب قهرمان سوپرليگ ترکيه کرد و به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا رساند، يکي از دلايل اعتماد دوباره سران باشگاه به مربيان ايتاليايي بوده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد