تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان خواستار بازي شجاعانه شاگردانش مقابل برزيل شد و داوري عادلانه را درخواست کرد.



يواخيم در کنفرانس خبري قبل از رويارويي با تيم ملي برزيل در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 اظهار داشت: برزيل با حمايت 200 ميليون نفر شهروند خود بازي خواهد کرد. براي ما رويارويي با چنين حريفي که ميزبان جام بوده، چالش کاملا بزرگي است. در اين حال نکته مهم اين است که بازيکنان با تمرکز باشند و شجاعانه وظايف خود را در زمين انجام دهند.

مربي 54 ساله آلمان‌ها افزود: مسلما برزيل با اين اوصاف شانس بيشتري دارد اما ما هم با اعتمادبه نفس و مطمئن وارد بازي مي‌شويم.

اظهارات فوق در حالي بيان شد که امشب آلمان‌ها قصد دارند در ورزشگاه شهر بلوهوريزنته با تمام وجود بازي کنند تا طلسم عبور از مرحله نيمه نهايي که در 2 دوره قبلي با آن مواجه شدند، را بشکنند.

«لو» همچنين عنوان کرد: هلند، آرژانتين، آلمان و برزيل کشورهاي بزرگي هستند که بازيکنان معروفي دارند. تصور مي‌کنم با توجه به علايقي جهاني که نسبت به اين تيم‌ها وجود دارد، اين بهترين ترکيب است اما اينجا يک نکته کاملا مشخص است که مي‌خواهيم تحت هر شرايطي در بازي ورزشگاه ماراکانا يعني ديدار فينال در 13 ژوييه حاضر باشيم. پس کار ما در جام هنوز به اتمام نرسيده است.

مربي آلمان‌ها اميدوار است در جدال با برزيل شاهد قضاوتي منطقي از سوي «مارکو رودريگوئز» داور مکزيکي باشد تا حواشي ديدار برزيل و کلمبيا پيش نيايد.

او گفت:‌ در آن پيکار ديدم داوري از کنار يکسري مسائل بي‌توجه رد شد. در حاليکه اگر اين بازي در اروپا انجام مي‌شد، مسلما پايان بازي 22 نفر در زمين حاضر نمي‌شدند يعني نفر يا نفراتي کارت قرمز مي‌گرفتند.

در آن ديدار برزيل 31 يکمرتبه مرتکب خطا شد و کلمبيايي‌ها هم 23 خطا ثبت کردند. نتيجه اين همه خشونت هم متوجه نيمار بازيکن شاخص خط حمله تيم ميزبان شد که به خاطر خشونت تيم رقيب، مهره کمرش شکست.

مربي ژرمن‌ها عنوان کرد: اين گونه بازي‌هاي کاملا خشن بايد تحت کنترل گرفته شوند. اميدوارم داور بازي ما به اين گونه مسائل توجه کند.

مربي صاحب سبک آلمان‌ها همچنين در مورد مصدوميت نيمار نيز عنوان کرد:‌ نبايد به اين نکته فکر کرد حالا که نيمار به علت مصدوميت و تياگو سيلوا نيز به خاطر محروميت نيستند، حريف تيم ضعيف‌تري است. مسلما آنها نفرات جانشين خوبي در کادر خود دارند.

اين مربي ادامه داد: تصميم ندارم براساس تيم حريف، ساختار تاکتيکي خود را طراحي کنيم. دوست ندارم چيزهاي که دنبالش نبوده‌ و نيستم را انجام دهم. من اکنون تيمي دارم که همه نفراتش آماده هستند و همه مصمم به حضور در ميدان هستند.





 سرمربي برزيل پيش از رويارويي با آلمان در نيمه نهايي جام جهاني اعلام کرد حريف‌شان تيمي سازمان‌يافته است اما آنها نيز برنامه‌هاي خودشان را دارند.

ديدار تيم‌هاي ملي برزيل و آلمان در چارچوب رقابت‌هاي نيمه نهايي جام جهاني 2014 برزيل از 30 دقيقه بامداد سه شنبه به وقت تهران در بلوهوريزنته آغاز مي‌شود.

برزيل که پيشينه پنج قهرماني در جام جهاني را در کارنامه دارد بدون بهترين بازيکن خود يعني نيمار پا به اين ديدار مي‌گذارد. او در اواخر ديدار يک چهارم نهايي با کلمبيا آسيب ديد و از زمين خارج شد. همچنين تياگو سيلوا، کاپيتان سلسائو نيز از حضور در اين ديدار محروم است.

به گزارش فارس، لوييس فليپه اسکولاري در مورد اين ديدار گفت: ما روي چيزهاي ديگر تمرکز مي‌کنيم. اين راهي است که انتخاب کرديم. نيمار با بازيکنان صحبت کرد و به همه آنها گفت او سهم خودش در تيم را انجام داده است. اکنون نوبت ماست که سهم خودمان را انجام دهيم.

آلمان که چهارمين نيمه نهايي پياپي خود در جام‌هاي جهاني را تجربه مي‌کند موجب شده تا اسکولاري از خطر آلمان‌ها آگاهي کامل داشته باشد.

وي در اين زمينه هم گفت: آلمان در همه خطوط قدرتمند است. سازمان‌يافته عمل مي‌کنند و خودشان را خيلي خوب براي اين جام جهاني آماده کردند. بايد به آنها احترام بگذاريم اما ما نيز وظيفه خودمان را آنگونه که بايد انجام مي‌دهيم. استانداردهاي خودمان را داريم و برنامه‌هاي خودمان را به خوبي پياده مي‌کنيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد