تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي آرژانتين عنوان کرد تيمش از صددرصد توان خود در ديدار فينال بهره خواهد برد تا بتواند به قهرماني در جام جهاني برسد.



به گزارش تک گل، تيم ملي آرژانتين با برتري 4 بر 2 برابر هلند در ضربات پنالتي براي چهارمين بار به فينال جام جهاني راه يافت.

آلخاندرو سابيا سرمربي آرژانتين پس از صعود تيمش به فينال گفت: از نتيجه کسب شده بسيار خوشحالم. خيلي خوشحالم که توانستيم به فينال جام جهاني راه يابيم. ما در اين جام از همان ابتدا با برنامه ظاهر شديم. سخت‌کوشي و فروتني باعث شد تا تيم ما به فينال راه پيدا کند. ما بازي به بازي بهتر شديم و توانستيم با شايستگي به فينال برسيم.

سرمربي تيم ملي آرژانتين درباره تقابل با آلمان در فينال جام جهاني گفت: يک روز کمتر از آن‌ها استراحت مي‌کنيم اما مسئله‌اي نيست. تلاش مي‌کنيم که بهترين عملکرد را برابر آلمان از خود نشان دهيم و از صددرصد توان خود در آن ديدار بهره بگيريم. مطمئن باشيد که تيمم در بازي با آلمان تمام توان خود را به کار خواهد بست تا بتواند به قهرماني در جام جهاني برسد. آلمان تيم بسيار قدرتمند و سخت‌کوشي است و توانسته با سخت‌کوشي به فينال راه يابد. بايد منتظر بمانيم و ببينيم که در فينال چه کار خواهيم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد