تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در حالي که گفته مي‌شد باشگاه العربي قطر با ستاره خط مياني بارسلونا براي عقد قراردادي پرزرق و برق به توافق رسيده اکنون يک تيم آمريکايي نسبت به جذب اين بازيکن اسپانيايي ابراز تمايل کرده است.



تيم نيويورک سيتي آمريکا که از زيرمجموعه‌هاي تيم منچسترسيتي انگليس است، قصد دارد ژاوي هرناندس را به خدمت بگيرد.

طبق ادعاي راديو کاتالونيا، فرناندو سوريانو،‌ مدير پيشين باشگاه بارسلونا که اکنون در منچسترسيتي فعاليت دارد، قصد دارد به واسطه شناخت و رابطه‌اي که با ژاوي دارد او را متقاعد کند به عنوان يکي از اولين بازيکنان هسته اصلي تيم براي پيوستن به نيويورک سيتي که پروژه آن از سال 2015 آغاز مي‌شود، ترغيب کند.

طبق ادعاي اين شبکه راديويي، سوريانو در ماه فوريه با ژاوي ملاقاتي داشته است تا بگويد که مايل است کاپيتان دوم بارسلونا را در کنار داويد ويا و فرانک لمپارد در تيم تازه تاسيس ليگ حرفه‌اي آمريکا (MLS) ببيند.

ژاوي 34 ساله تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد و اين در حالي است که گفته مي‌شود تيم العربي به او قطر پيشنهادي پر زرق و برق با حقوق ساليانه 8 ميليون يورو داده است. از قرار معلوم مسئولان بارسلونا به ژاوي فرصت داده‌اند تا درباره آينده‌اش تصميم‌گيري کند و ستاره ملي‌پوش کاتالان‌ها تا چند روز آينده تصميم نهايي‌اش را اعلام خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد