تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با توجه به حضور لوييس فان خال در منچستريونايتد پروژه تکراري انتقال وسلي اسنايدر به اين تيم بار ديگر کليد خورد.



  وسلي اسنايدر از آن دسته بازيکناني است که سن و سال‌دارتر از چهره‌اش به نظر مي‌رسد. او که محصول آکادمي فوتبال هلند است 105 بار براي تيم ملي هلند به ميدان رفته و از يورو 2004 به فوتبال اروپا معرفي شد.

از آن زمان تاکنون اسنايدر پيراهن شماره 10 رئال مادريد را به تن کرده و ستاره تيم ژوزه مورينيو در قهرماني سه گانه اينترميلان در سال 2010 بوده است. او در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا گلزني کرد و پاس گل فينال همان سال را نيز به ديگو ميليتو داد.

اسنايدر اکنون پيراهن گالاتاسراي ترکيه را به تن مي‌کند. او فصل گذشته به همراه بازيکناني چون امانوئل ابوئه و ديديه دروگبا در اين تيم درخشيد. او ماه گذشته تولد 30 سالگي‌اش را جشن گرفته و مي‌تواند همچنان به عنوان يک بازيکن خوب در ترکيب تيم باشگاهي‌اش بدرخشد.

پس از آنکه لوييس فان خال هلندي که در جام جهاني برزيل روي نيمکت اين تيم حضور داشت به عنوان سرمربي فصل آينده منچستريونايتد انتخاب شد، گمانه‌زني‌هايي در مورد پيوستن اسنايدر به شياطين سرخ بار ديگر بر سر زبان‌ها افتاد.

اسنايدر پيشتر هم مورد توجه الکس فرگوسن قرار داشت اما انتقال او به اولدترافورد هيچ گاه محقق نشد. اکنون حضور فان خال روي نيمکت شياطين سرخ مي‌تواند اسنايدر را به ليگ برتر انگليس بکشاند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد