تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم جديد بارسلونا در نامه‌اي از هواداران ليورپول خداحافظي کرد.



لوئيس سوآرس پس از توافق به باشگاه ليورپول و بارسلونا به تيم اسپانيايي پيوست تا فصل آينده در نوکمپ توپ بزند.

مهاجم اروگوئه‌اي و جديد بارسلونا در نامه خود خطاب به هواداران ليورپول که در سايت اين باشگاه منتشر شد، گفت: اميدوارم مرا درک کنيد که چرا اين تصميم را گرفته‌ام. ليورپول هر کاري مي‌توانست براي حفظ من انجام داد، اما بازي کردن و زندگي در بارسلونا جايي که خانواده همسرم حضور دارد، يک رويا و جاه طلبي در زندگي من است. حالا زمان رسيدن به اين رويا فرا رسيده است.

او همچنين گفت: براي يک زندگي جديد و چالش‌هاي نو در اسپانيا آماده‌ام. هم من و هم خانواده‌ام عاشق تيم و شهر بارسلونا هستيم، اما بيشتر از همه من به هواداران فوق‌العاده‌ باشگاه علاقه دارم. با اين حال من و خانواده‌ام هميشه طرفدار ليورپول باقي خواهيم ماند.

سوآرس گفت: اميدوارم برندان راجرز و تيم آينده‌اش موفق باشند. باشگاه در موقعيت بسيار خوبي قرار دارد و اميدوارم فصل فوق‌العاده‌اي را پشت سر بگذارد. افتخار مي‌کنم عضوي از اين باشگاه بودم و کمک کردم که ليورپول به جمع صدرنشينان ليگ جزيره و ليگ قهرمانان اروپا برگردد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد