تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي برزيل عنوان کرد استعفايش را به رييس آينده فدراسيون فوتبال اين کشور خواهد داد تا او درباره آينده‌اش تصميم بگيرد.



تيم ملي برزيل در ديدار رده‌بندي جام جهاني برابر هلند شکست خورد تا عنوان چهارمي جام بيستم را کسب کند. لوئيز فليپه اسکولاري در نشست خبري خود پس از پايان اين مسابقه درباره آينده‌اش در تيم ملي برزيل گفت: من استعفايم را به رييس آينده فدراسيون فوتبال برزيل تحويل خواهم داد. آن‌ها بايد درباره من تصميم بگيرند. تنها رييس فدراسيون است که مي‌تواند آنچه رخ داده را مورد بررسي قرار دهد و درباره ماندن يا رفتنم از تيم ملي برزيل تصميم بگيرد.

لوئيس فليپه اسکولاري در جام جهاني 2002 با برزيل به عنوان قهرماني رسيد. در جام جهاني 2006 به همراه پرتغال جايگاه چهارم را کسب کرد و در جام جهاني برزيل همراه برزيل به عنوان چهارمي رسيد. سرمربي تيم ملي برزيل در ادامه گفت:‌ در سه جام جهاني که هدايت تيم‌هايم را بر عهده داشتم، حداقل به نيمه نهايي رسيدم. نتيجه بدي نمي‌تواند باشد. هيچ حسرتي در زندگي‌ام نداشتم. فوتبال بازي‌اي است که با يک مسابقه همه چيز را تغيير مي‌دهد، پس زياد نمي‌شود روي آن حساب کرد. براي مثال بازي با آلمان را در نظر بگيريد که شکست 7 بر يک برابر اين تيم سنگين‌ترين شکست تاريخ فوتبال ما بود اما چرا اين قدر بدبينانه به قضيه نگاه مي‌کنيد؟ کمي مثبت‌انديش باشيد.

او ادامه داد: ما در جام جهاني 2006 و 2010 نتوانستيم به نيمه نهايي برسيم اما در اين جام توانستيم به جمع چهار تيم پاياني مسابقه‌ها راه يابيم. علاوه بر آن من در 18 ماهي که سرمربي برزيل بودم توانستم جام کنفدراسيون‌ها را نيز کسب کنم. فکر نمي‌کنم برزيل به دليل ضعف بازيکن يا مربي در جام جهاني نتيجه خوبي نگرفت. برزيل سال‌هاست که نسبت به قبل افت کرده و ديگر قدرت نخست فوتبال جهان نيست. اين موضوع به من و بازيکنانم ربطي ندارد اما تلاش مي‌کنيم که فاصله‌مان را با فوتبال روز دنيا کم کنيم و در ادامه به افتخارات بيشتري دست پيدا کنيم.

اسکولاري در پايان درباره ارزيابي‌اش از جام جهاني گفت: فکر مي‌کنم بهترين جام جهاني تاريخ بود، البته نه براي برزيل. ما در دو بازي آخر کم آورديم و نتوانستيم نتيجه بگيريم. در ابتدا هدف‌مان کسب قهرماني بود. بازي‌هاي بدي هم نکرديم. فکر مي‌کنم بازيکنانم در اين ديدار خوب بودند اما متاسفانه نتوانستيم به اين هدف برسيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد