تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي فوتبال هلند تيم ملي کشورش را بهترين گروهي خواند که تاکنون با آنها کار کرده است.



لوئيس فان خال با کسب عنوان سوم در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل از سرمربيگري تيم ملي هلند کناره‌گيري کرد و اظهار داشت: اين بهترين تيمي است که تاکنون با آن کار کرده‌ام. در هر بازي بيش از دو گل زديم و تنها چهار گل دريافت کرديم. برزيلي‌ها هميشه بسيار دوستانه با ما رفتار کرده‌اند.

سرمربي فصل آينده منچستريونايتد در حالي اين حرف را زد که هلند در ديدار نيمه‌نهايي در 120 دقيقه با تساوي بدون گل مقابل آرژانتين متوقف شده بود.

وي ادامه داد: شکست مقابل آرژانتين در ضربات پنالتي دردناک‌ترين شيوه شکست خوردن بود. شکست هفت بر يک بسيار واضح است اما ما براي رسيدن به فينال بسيار نزديک شده بوديم.

فان خال توانست با به زمين آوردن دروازه‌بان سوم تيمش در اين مسابقه رکورد بزند تا هلند تنها تيمي باشد که از تمام 23 بازيکنش در رقابت‌هاي جام‌جهاني استفاده کرده باشد.

سرمربي تيم ملي فوتبال هلند خاطرنشان کرد: خوشحال بودم که توانستيم اين کار را انجام دهيم اما بازيکنان اين درخواست را داشتند و بنابراين همه‌اش تصميم من نبود. به وورم گفتم که اگر بازي نتيجه‌اي بهتر از دو بر صفر داشته باشد، مي‌تواند به زمين برود.

فرانسه در سال 1978، يونان و روسيه در 1994 از تمام بازيکنانشان استفاده کردند اما در آن زمان تيم‌ها 22 بازيکن داشتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد