تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 "مراوريد سياه" فوتبال برزيل معتقد است که مسي بازيکن خوبي است، اما کامل نيست. او شانس آلمان براي قهرماني را بيشتر از آرژانتين مي داند.



به گزارش تک گل، ليونل مسي در اين چند سالي که در ترکيب آبي-اناريها به ميدان رفته به هر افتخاري که مي خواسته دست يافته است. او چهار بار به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان انتخاب شده است و از اين حيث رکورددار است. مسي با تيم ملي فوتبال آرژانتين هم در جام جهاني 2014 برزيل خوش درخشيده و به فينال راه يافته است تا در آستانه قهرماني در جام جهاني هم باشد. با اين حال به نظر مي رسد که پله بازي مسي را نمي پسندد، چرا که معتقد است او بازيکني کامل نيست.

اسطوره فوتبال برزيل که سه بار با اين تيم قهرماني در جام جهاني را به دست آورد، گفت: مسي بازيکن خوبي است، اما کامل نيست. من درباره اين که او بهترين بازيکن تاريخ فوتبال است يا نه نظر متفاوتي دارم. بدون شک مسي بازيکن خوب و شاخصي است. من همچنان که بازي مارادونا و دي استفانو را دوست داشتم بازي مسي را هم دوست دارم.

"مراوريد سياه" فوتبال برزيل درباره عملکرد تيم ملي فوتبال اين کشور در جام جهاني 2014 برزيل، گفت: برزيل تا قبل از نيمه نهايي خوش درخشيد و شاگردان اسکولاري بازي هاي خوبي را به نمايش گذاشتند اما اين تيم برابر آلمان شکست کابوس واري داشت و روياي همه برزيلي ها بر باد رفت. اصلا نمي توان اين شکست را تفسير و يا توجيه کرد. هيچ کس انتظار چنين شکستي را نداشت. پيش از آغاز جام جهاني هم گفتم که آلمان يکي از نامزدهاي اصلي کسب عنوان قهرماني در جام جهاني است و اين اتفاق الان رخ داده است و اين تيم به فينال راه يافته و بيشترين شانس را براي قهرماني دارد. بدون شک يکي از ناکام هاي بزرگ جام جهاني تيم ملي فوتبال اسپانيا مدافع عنوان قهرماني است که حتي نتوانست جواز صعود از مرحله گروهي را به دست آورد.

پله درباره عملکرد ماتادورها گفت: متاسفانه اتفاق بسيار تلخي براي اسپانيا قهرمان دوره پيش رخ داد چرا که آنها حتي نتوانستند از مرحله گروهي هم صعود کنند، اما دوباره تکرار مي کنم که اسپانيا قهرمان باقي خواهد ماند.

دو تيم آلمان و آرژانتين به فينال جام جهاني 2014 برزيل راه يافته اند و يکشنبه برابر هم صف آرايي مي کنند. پله درباره اين سوال که کدام يک از دو تيم شانس بيشتري براي قهرماني دارد اين گونه پاسخ داد: به نظر من آلمان شانس بيشتري دارد. اين تيم در برزيل بازي هاي خوبي را به نمايش گذاشته است و شايسته کسب عنوان قهرماني است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد