تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک 30 ساله تيم ملي کشورمان ترجيح مي‌دهد فوتبالش را در ليگ اسپانيا ادامه دهد.



اخيراً سايت «canarias7.es» اسپانيا اعلام کرد مسعود شجاعي که قرارداد يک‌ساله‌اش با لاس‌پالماس به پايان رسيده در آستانه پيوستن به تيم دسته سومي آ.اِ.ک آتن يونان است اما اکنون خبر مي‌رسد که هافبک تيم ملي کشورمان ترجيح مي‌دهد فوتبالش را در سرزمين ماتادورها ادامه دهد.

مدير برنامه‌هاي مسعود شجاعي در گفت‌و‌گو با روزنامه «اسپورت دِي» يونان خبر داد که اين بازيکن چند پيشنهاد از تيم‌هاي لاليگايي و ليگ دسته دوم اسپانيا دارد و ترجيح مي‌دهد در اسپانيا به بازي‌اش ادامه بدهد تا اينکه بخواهد گزينه‌هاي احتمالي از کشورهاي ديگر را مورد بررسي قرار دهد.

بر اساس گفته مدير برنامه‌هاي شجاعي اين بازيکن از باشگاه آ.اِ.ک آتن پيشنهاد دارد جايي که اخيراً برانکو ميلووانوويچ را از لاس‌پالماس به عنوان مدير ورزشي تيم فوتبال خود انتخاب کرده و وي به دنبال جذب هافبک ايراني فصل پيش زردپوشان جزاير قناري است.

قرارداد شجاعي 30 ژوئن 2014 با لاس‌پالماس به پايان رسيده و به عنوان بازيکن آزاد مي‌تواند به هر باشگاهي که مي‌خواهد ملحق شود. اين هافبک 30 ساله که فصل گذشته پس از شش سال حضور در اوساسونا اسپانيا و بازي در لاليگا به تيم دسته دومي لاس‌پالماس ملحق شد در 24 بازي که در رقابت‌هاي مختلف براي زردپوشان جزاير قناري به ميدان رفت 6 گل به ثمر رساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد