تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از شنيدن خبر توافق کارلوس کي روش با فدراسيون آفريقاي جنوبي تعجب کردم.



علي کفاشيان پس از پايان جلسه امضاي تفاهم‌نامه فدراسيون فوتبال با وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه از خبر توافق کي‌روش با فدراسيون آفريقاي جنوبي تعجب کردم، گفت: آخرين بار کي‌روش از ما خواست تا درخواست مکتوبمان را ارائه دهيم و ما هم آن را ارائه کرديم. بر همين اساس او از ما نظراتش را خواست و نظراتي را هم ارائه کرد و دو روز پيش هم جمع‌بندي نظرات‌مان را انجام داديم و قرار شد تا کي‌روش صبح پنجشنبه به ايران بازگشته تا مذاکرات‌مان را ادامه دهيم.

وي ادامه داد:‌ اگر کي‌روش نمي‌خواست قراردادي امضا شود به ما اعلام مي‌کرد تا برنامه‌ريزي‌مان را تغيير دهيم اما بين 80 تا 90 درصد شرايط ما را پذيرفته است.

کفاشيان گفت: اگر کي‌روش به ما اعلام مي‌کرد که ديگر نمي‌خواهد مذاکره‌اي انجام دهد ما هم با نفرات جايگزين او از جمله گزينه‌هاي داخلي و خارجي به مذاکره خواهيم پرداخت و در نهايت با تصميم کميته فني و هيأت رئيسه سرمربي جديد را انتخاب خواهيم کرد.

وي در مورد احتمال برگزاري ديدار تيم‌هاي ايران و برزيل، گفت: بايد با تيم‌هاي بزرگ بازي کنيم تا تيم ملي خودمان را عرضه کنيم اما در اين ميان وجود اسپانسر و پول‌هايي که از ما مي‌خواهند تأثيرگذار است و اگر اين پول‌ها زياد نباشد و بتوانيم اسپانسر را جور کنيم به طور حتم اين بازي‌ها انجام خواهد شد اما هيچ مذاکره‌اي در خصوص ديدار با برزيل و حتي با آمريکا انجام نشده و فقط بحث تيم‌هاي آسيايي مثل کره جنوبي مطرح است که آن هم بايد با تصميم کادر فني انجام شود.

کفاشيان در مورد تيم ملي زير 23 سال گفت: اين تيم قبل از باز‌ي‌هاي آسيايي چند بازي تدارکاتي را انجام خواهد داد و پس از اين رقابت‌ها در چند تورنمنت با حضور کشورهاي عربي و آفريقاي براي حضور در المپيک حاضر مي‌شود.

وي با ابراز اميدواري در خصوص حل شدن مشکلات براي دريافت پاداش فيفا گفت: مبلغ اين پول 8 ميليون دلار است که از اين 8 ميليون دلار يک بخشي هم به ما اختصاص خواهد يافت.

کفاشيان در مورد پيش‌بيني‌اش از قهرمان جام جهاني گفت: فکر مي‌کنم آلمان قهرمان شود.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که کي‌روش به چه بندهايي از بسته مکتوب پيشنهادي فدراسيون فوتبال ايراد گرفته است، گفت: در دستمزدها و پاداش‌ها تفاهم کرديم و او پيشنهاد ما را پذيرفته و حرفي نداشته. فقط برخي جزئيات مانده که بايد آن هم حل شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد