تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پس از استعفای آنتونیو کونته از سرمربیگری بانوی پیر اکنون خبر‌هایی از بی‌میلی ستاره خط میانی این تیم برای ادامه همکاری‌اش با یووه به گوش می‌رسد.



به گزارش تک گل، به دنبال استعفای آنتونیو کونته از سرمربیگری یوونتوس به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه بر سر سیاست‌های بانوی پیر در بازار نقل‌وانتقالات و فروش ستاره‌های تیم، امروز (چهارشنبه) ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین میلان به عنوان سرمربی جدید تورینی‌ها معرفی شد.

مدت کوتاهی پس از انتشار این خبر رسانه‌های ایتالیایی از جدایی قریب الوقوع یکی دیگر از ستاره‌های موفق سه فصل گذشته یوونتوس، آندره‌آ پیرلو خبر دادند و دلیل آن را ناسازگاری او با سرمربی پیشین خود در میلان عنوان کرده‌اند.

آلگری در پایان فصل ۱۱-۲۰۱۰، دومین فصل حضورش در میلان، اجازه نداد که قرارداد پیرلو تمدید شود تا او به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق شود. کدورتی که از آن زمان میان این دو به وجود آمده حالا ممکن است سبب شود پیرلو تصمیم به جدایی از بانوی پیر بگیرد.

در این میان نشریه توتو‌اسپورت ایتالیا که از منابع خبری نزدیک به یوونتوس محسوب می‌شود، اعلام کرده است که آینده پیرلو در تورین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما آلگری ۴۶ ساله مصمم است که کدورت‌های قدیمی را برطرف کند و ستاره ایتالیایی تیم جدیدش را حفظ کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد