تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

جانشين آنتونيو کونته در اولين کنفرانس خبري‌اش به عنوان سرمربي يوونتوس نويد برقراري رابطه‌اي دوستانه با پيرلو و وعده تداوم قهرماني‌هاي بانوي پير در کالچو را داد.



 مراسم معارفه ماسيميليانو آلگري، سرمربي جديد تيم يوونتوس عصر امروز (چهارشنبه) در ساختمان مرکزي اين باشگاه برگزار شد و او به طور رسمي به عنوان جانشين آنتونيو کونته، سرمربي مستعفي بانوي پير کار خود را براي هدايت بيانکونري در دو فصل آينده آغاز کرد.


آلگري در اين کنفرانس خبري به سوالات متعدد خبرنگاران، از موضوع جنجالي رويارويي مجددش با آندره‌ا پيرلو گرفته تا واکنش منفي هواداران به حضور او در نيمکت يوونتوس پاسخ داد.

وي اظهار داشت: براي من انتخاب شدن به عنوان سرمربي يوونتوس مايه افتخار است و خوشحالم که هدايت اين تيم را برعهده مي‌گيرم. کارم را از همين امروز آغاز مي‌کنم و در خدمت يوونتوس هستم. مي‌دانم وظيفه سنگيني به من محول شده است. يوونتوس در سه فصل گذشته سه قهرماني متوالي کسب کرده و من اينجا هستم تا اين روند را تداوم بدهم.

بسياري از رسانه‌هاي ايتاليا پيش بيني کرده‌اند که آندره‌ا پيرلو، هافبک يوونتوس به خاطر کدورت‌هايي که در فصل آخر حضورش در ميلان با آلگري داشت و به خاطر آن از روسونري رفت، يوونتوس را هم ترک خواهد کرد چون حاضر به همکاري مجدد با اين مربي 46 ساله نيست. اظهارات آلگري اما نشان مي‌دهد که او آماده است اشتباه پيشين اختلافات را برطرف و رابطه جديدي را با ستاره خط مياني بانوي پير آغاز کند.

آلگري در اين خصوص گفت: آندره‌ا در کنار من است. خوشبختانه سه سال بعد از جدايي‌مان دوباره به هم ملحق شده‌ايم. من هميشه رابطه فوق‌العاده‌اي با آندره‌ا داشته‌ام. او يک قهرمان است. در ميلان او مصدوميت داشت و در پايان هم اتفاقي افتاد که همه مي‌دانند.

سرمربي جديد يوونتوس درباره واکنش‌هايي منفي که هواداران به کناره‌گيري کونته نشان داده‌اند تصريح کرد: درک مي‌کنم چرا هواداران چنين واکنشي نشان مي‌دهند. کونته براي يوونتوس چه به عنوان بازيکن چه به عنوان مربي افتخارات فراوان کسب کرده اما من هم خوش شانس هستم که پس از چهار سال مربيگري در ميلان حالا فرصت هدايت يک تيم بزرگ ديگر مانند يوونتوس را به دست آورده‌ام. اين براي من يک افتخار است و مي‌خواهم باعث تداوم روند پيروزي‌هاي يووه شوم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد