تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ستاره تيم ملي برزيل عنوان کرد فوتبال اين کشور با اروپا فاصله گرفته است و برزيل هرچه زودتر بايد براي جبران اين فاصله تلاش کند.



تيم ملي برزيل با هدايت لوئيس فيليپه اسکولاري انگيزه زيادي براي موفقيت در جام جهاني داشت اما اين تيم در مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها با شکست سنگين 7 بر يک برابر آلمان و سپس 3 بر صفر برابر هلند به رتبه اي بهتر از چهارمي دست نيافت. به اين ترتيب آرزوي برزيلي‌ها براي قهرماني در جام جهاني به نااميدي تبديل شد تا اين تيم نتواند ششمين قهرماني در جام جهاني را کسب کند.

نيمار ستاره تيم ملي برزيل درباره شرايط فوتبال اين کشور گفت: بايد قبول کنيم فوتبال برزيل از فوتبال اروپا عقب افتاده است و اين موضوع بيشتر به خاطر ضعف ساختاري فوتبال در کشور برزيل است. براي مثال هر جلسه تمرين در اروپا به صورت جدي برگزار مي شود. در اروپا هر جلسه تمرين مثل يک بازي فوتبال جدي گرفته مي شود و همين باعث پيشرفت بازيکنان شده است اما در برزيل اين موضوع متفاوت است. شما گاهي بيشتر از حد معمول تمرين مي کنيد و گاهي کمتر. ديگر موضوعي که به فوتبال ما اسي مي زند اين است که بازيکنان برزيلي در تمرينات تيم‌شان تمرکز ندارند و به چيز‌هاي ديگري فکر مي کنند اين موضوعي است که برزيل در آن مشکل دارد.

مهاجم تيم ملي برزيل در ادامه گفت: من فکر مي کنم فوتبال برزيلي از اروپا عقب است. خيلي عقب تر از تيم‌هايي چون آلمان و اسپانيا. ما از آن ها عقب افتاده ايم و بايد اين مسئله را درک کنيم و براي کم کردن فاصله آن بکوشيم.

نيمار که در بازي برزيل و کلمبيا به شدت مصدوم شد در حال حاضر نمي تواند همراه تيم باشگاهي اش به تمرين بپردازد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد