تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ژاوي با باشگاه نيويورک سيتي آمريکا به توافق رسيد و قرار است هم‌تيمي داويد ويا و فرانک لمپارد شود.



باشگاه نيويورک سيتي آمريکا در فصل نقل و انتقالات خبر ساز شده و توانسته بازيکنان مهمي همچون فرانک لمپارد و داويد ويا را به خدمت بگيرد، اما به نظر مي‌رسد اين‌ها آخرين خريدهاي بزرگ اين باشگاه ثروتمند آمريکايي نيست.

روزنامه‌ "اسپورت" اسپانيا خبر داد ژاوي، ها‌فبک بارسلونا با باشگاه نيويورک به توافق نهايي رسيده و اين ها‌فبک 34 ساله به زودي براي امضاي قرارداد به آمريکا سفر خواهد کرد.

ژاوي ماه گذشته اعلام کرد دوران حضور او در بارسلونا به سر آمده و مي‌خواهد تيم جديدي را تجربه کند. مسئولان باشگاه العربي قطر نيز پيش از اين از توافق با ژاوي خبر داده بودند.

بارسلونا در حالي فصل جديد ليگا را آغاز خواهد کرد که چند بازيکن سابق خود از جمله ژاوي، کارلس پويول، آلکسيس سانچس، سسک فابرگاس و ويکتور والدس را در اختيار نخواهد داشت. آنها تاکنون موفق شده‌اند لوئيس سوآرس را با 75 ميليون پوند و دو دروازه‌بان به نام کلوديو برآوو و تراشتگن را به فهرست بازيکنان خود اضافه کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد