تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در حالي که در يکي دو هفته گذشته تمامي اخبار از جدايي احتمالي ژاوي هرناندس از بارسلونا حکايت داشت، يک نشريه اسپانيايي از تصميم اين بازيکن براي ماندن در نيوکمپ خبر داد.



نشريه اسپورت کاتالونيا امروز (سه‌شنبه) ادعا کرد که پس از چند ساعت مذاکره ميان ژاوي هرناندس با لوئيس انريکه سرمربي بارسلونا و خوسپ ماريا بارتومئو، رئيس کاتالان‌ها، اين هافبک اسپانيايي در تصميم خود براي ترک آبي و اناري‌پوشان کاتالونيا تجديد نظر کرده و قصد دارد در نيوکمپ بماند.

طبق اين گزارش ژاوي با تغييري 180 درجه‌اي در موضع قبلي خود، تصميم گرفته تا پايان فصل پيش‌رو در بارسلونا بماند و به همين منظور از پنجشنبه هفته جاري در تمرينات بارسلونا حضور پيدا خواهد کرد تا در کنار ديگر ملي‌پوشان بارسلونا که تاکنون در تعطيلات به سر مي‌بردند، تمرينات پيش فصل خود را آغاز کنند.

اسپورت همچنين به نقل از ايوان کورتخا مديربرنامه‌هاي ژاوي نوشته که با وجود پيشروي قابل توجه اين بازيکن در مذاکراتش با تيم نيويورک سيتي آمريکا،‌ او فعلاً از بازي در MLS‌ چشم پوشي کرده اما نه تنها از اين بابت حسرت نمي‌خورد بلکه براي بازگشت به تمرينات بارسا همان اشتياقي را دارد که در اولين روز حضورش در نيوکمپ داشت.

لوئيس انريکه در ملاقاتي که با ژاوي داشته به او گفته که فصل آينده چه چيزي در انتظارش قرار دارد و اين بازيکن با اشتياق از نقشي که قرار است به او محول شود استقبال کرده است. در اين ملاقات همچنين خوسپ ماريا بارتومئو وعده داده تمام امکانات لازم را براي ژاوي فراهم مي‌کند تا در پروژه جديد بارسا راحت باشد.

به اين ترتيب حضور ژاوي در فصل آينده ليگ حرفه‌اي آمريکا (MLS) منتفي است اما مذاکرات او با تيم نيويورک سيتي براي سال‌هاي آينده همچنان ادامه دارد و با سرعتي آهسته‌تر پيگيري مي‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد