تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید می‌گوید نگران چیزی نیست؛ چرا که بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد. او قهرمانی در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا را به فراموشی سپرده است و الان به چیزهای جدید فکر می‌کند.



رئال‌مادرید فصل قبل با هدایت کارلو آنچلوتی نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شد پس از 12 سال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

مادریدی‌ها بدون شک موفقیت خود را در لیگ قهرمانان اروپا مدیون آنچلوتی ایتالیایی می‌دانند چرا که مربیان سرشناس بزرگی در این دوره نتوانستند دهمین قهرمانی کهکشانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کند، اما آنچلوتی در نخستین سال حضور خود در مادرید این کار بزرگ را انجام داد؛ کاری که ژوزه مورینیو با آن همه جنجال و سر و صدا در سه سال نتوانست انجام دهد.

آنچلوتی می‌گوید قهرمانی در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا را به فراموشی سپرده است و الان دیگر به چیزهای جدیدی فکر می‌کند. او گفت: لیگ قهرمانان اروپا مهم‌ترین رقابت در سطح جهانی است. همه خاطرات خوب خود در فصل قبل را حفظ خواهم کرد اما آنها تنها خاطره هستند و به گذشته تعلق دارند. الان دیگر باید از نوع شروع کنیم. برای موفقیت مجدد باید به شدت کار کرد. بدون زحمت و تحمل سختی‌ها نمی‌توان موفقیتی را به دست آورد.

سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن و چلسی ادامه داد: می‌توانم به خوبی آن چه را فصل قبل رخ داد درک کنم. وقتی به رئال مادرید پیوستم بازیکنان با نهایت حرفه‌ای‌گری با من برخورد کردند. آنها هر آن چه را قبل از من اتفاق افتاده بود به فراموشی سپردند. مادرید یک شهر بسیار خوب است و طرفداران بسیار احساسی دارد. من اصلا احساس نگرانی نمی‌کنم؛ چرا که بازیکنان بزرگی در اختیار دارم که بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد