تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ گفت: ‌اگر امسال موفق نشوم احتمال دارد يک مربي ديگر جانشين من شود.



پپ گوارديولا بعد از يک فصل حضور در بايرن معتقد است فشار براي کسب موفقيت روي او در مونيخ زياد است. وي قبل از شروع سفر باوارايي‌ها به آمريکا در مصاحبه با خبرگزاري آلمان اظهار داشت: اگر عنواني کسب نکنم، فصل بعد احتمالا يک مربي ديگر به جاي من خواهد آمد. اينجا هستم که کارم را همانگونه که در بارسلونا انجام مي‌دادم، يعني تا جايي که ممکن است ‌خوب انجام دهم.

وي تصور مي‌کند بعد از يک سال حضور در آلمان چيزهاي زيادي ياد گرفته و با فرهنگ ژرمن‌ها آشنايي پيدا کرده است. پپ افزود: به کشوري متفاوت با وطنم آمدم. يعني متفاوت با جايي که از فوتبال احساس کاملا متفاوتي داريم. همواره سعي کرده‌ام خودم را وفق دهم. آرزو مي‌کنم همه چيز با ايده‌هاي من جور شود اما بايد در نظر گرفت که اين خود يک دوره است و من فقط يک سال است که اينجا هستم.

وي تصور مي‌کند بازيکنان ملي‌پوش آلماني تيمش که به تازگي قهرمان جهان شده‌اند،‌ انگيزه کافي براي افتخار‌آفريني‌هاي بعدي را دارند.

مربي 43 ساله اسپانيايي عنوان کرد: اکنون آلمان قهرمان جهان شده و از اين بابت خوشحالم و به آنها مي‌بالم. اين قهرماني به منزله هديه‌اي براي بايرن است که 6 بازيکنش در راه قهرماني جهان نقش‌آفرين بودند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد