تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 برنامه فصل 2015-2014 ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا اعلام و بر طبق آن مشخص شد مهاجم اروگوئه‌اي بارسلونا شانسي براي کمک به کاتالان‌ها در مصاف با رئال مادريد ندارد.



به گزارش تک گل، فدراسيون فوتبال اسپانيا برنامه فصل جديد لاليگا را امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که طبق آن نخستين ال‌کلاسيکوي فصل در هفته نهم اين رقابت‌ها به ميزباني رئال مادريد برگزار مي‌شود.

هفته نهم لاليگا بر طبق اين تقويم 26 اکتبر (يکشنبه 4 آبان) آغاز مي‌شود و اين بدان معناست که لوئيز سوارز، مهاجم اروگوئه‌اي جديد بارسلونا شانسي براي حضور در اين ديدار نخواهد داشت مگر در دو مورد استثنا.

محروميت چهار ماهه فيفا براي سوارز به خاطر گاز گرفتن شانه جورجو کيه‌ليني، مدافع ايتاليا در جام جهاني 2014، مهاجم تيم ملي اروگوئه را تا پايان روز 26 اکتبر،‌ يعني درست روزي که بارسلونا به مصاف رئال مادريد مي‌رود، از حضور در تمامي ديدارها منع مي‌کند.

سوارز تنها در شرايطي مي‌تواند در ال‌کلاسيکوي نيم فصل نخست لاليگا حضور داشته باشد که يا فرجام‌خواهي بارسايي‌ها از دادگاه عالي ورزش (CAS) ثمري داشته باشد و محروميت او حداقل در رده باشگاهي لغو شود يا اينکه ال‌کلاسيکوي هفته نهم به هر دليلي يک روز ديرتر از ساير بازي‌هاي هفته نهم يعني در روز دوشنبه برگزار شود که با توجه به حضور دو تيم در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا اين اتفاق چندان بعيد به نظر نمي‌رسد.

حتي در صورت رخ دادن چنين اتفاقي باز هم يک مانع براي حضور سوارز در ال‌کلاسيکو وجود خواهد داشت که آن عدم آمادگي کامل او براي مصاف با کهکشاني‌‌ها به خاطر محروميت از شرکت در تمرينات بارسلونا است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد