تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 آقاي خاص اعتراف کرد در پي جذب هافبک کروات رئال مادريد بوده اما او حاضر نشده براي آبي‌پوشان لندن بازي کند.



ژوزه مورينيو که در دوره مربيگري‌اش در رئال مادريد در کنار لوکا مودريچ کار کرد و به توانايي اين هافبک ملي‌پوش کروات آشنا است، گفت که قصد داشته شاگرد 28 ساله‌اش را هم با خود به استمفوردبريج ببرد که در اين کار موفق نبوده است.

مودريچ در تابستان سال 2012 از تاتنهام به رئال مادريد پيوست و در آخرين فصل مربيگري مورينيو در سانتياگوبرنابئو کنار او تمرين کرد. گزارش‌ها حاکي از بوده‌اند که مورينيو در تابستان امسال در پي جذب مودريچ بوده است. مورينيو اين موضوع را تاييد کرد اما گفت که در رسيدن به اين هدف ناکام بوده است.

آقاي خاص در گفت‌وگو با نشريه اسپورتسکه نووستي کرواسي اظهار داشت: من تماسي خصوصي با مودريچ داشتم اما او گفت که تمايلي براي پيوستن به چلسي ندارد. مي‌دانيد که من يکي از کساني هستم که بازي مودريچ را وقعاً تحسين مي‌کنم و تونايي‌هاي او را مي‌شناسند. به هرحال او مي‌خواهد در رئال مادريد بماند.

مودريچ که فصل گذشته در تمامي رقابت‌هاي براي رئال مادريد 49 بازي انجام داد، 2 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد، علاوه بر چلسي يک مشتري پر و پا قرص ديگري مانند منچستريونايتد داشته است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد