تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی هلندی منچستریونایتد در زمین تمرین این تیم دوربین‌های مداربسته‌ای با قیمت 500 هزار پوند نصب کرد تا بتواند تمام حرکات بازیکنان تیمش را زیر نظر داشته باشد.



لوئیس فان خال از فصل جدید به عنوان سرمربی منچستر‌یونایتد فعالیت خواهد کرد. این مربی هلندی که در جام بیستم هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده داشت جانشین دیوید مویسی شده که فصل گذشته عملکرد ضعیفی در این تیم داشت.

لوئیس فان خال در اقدامی جالب در ورزشگاه تمرینی این تیم دوربین‌های مدار بسته نصب کرد که 500 هزار پوند هزینه روی دست باشگاه گذاشته است.

فان خال از زمانی که هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت قانون‌های جدیدی را وضع کرد که بر طبق آن بازیکنان باید همیشه کنار هم غذا بخورند و با زبان انگلیسی با هم صحبت کنند. او اکنون نیز ابتکار جدیدی به خرج داده و در زمین تمرین و محل رفت و آمد بازیکنان دوربین مداربسته نصب کرده است تا تمام حرکات بازیکنان را کنترل کند.

منچستریونایتد فصل قبل تنها دو دیدار پیش فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت اما این فصل با لوئیس فان خال در هر سه دیدار دوستانه پیش‌فصل خود به پیروزی رسیده است تا نشان دهد برنامه‌های این مربی هلندی کارآمد بوده است.

جانی اوانس، مدافع منچستریونایتد درباره شرایط این تیم با لوئیس فان خال و نصب دوربین‌های مداربسته در زمین تمرین این تیم گفت: دوربین‌های مداربسته سیستم خوبی است که باشگاه تدارک دیده است. در واقع باشگاه هزاران پوند برای این سیستم هزینه کرده است و این دوربین‌ها از سیستم خیلی پیچیده‌ای بهره‌مند است. در واقع ما دقیقه به دقیقه تمرین‌مان کنترل می‌شود و این می‌تواند به سود ما باشد تا مربیان بتوانند آشنایی بیشتری با بازیکنان پیدا کنند. فکر می‌کنم تیم‌های زیادی از این سیستم استفاده کنند.

مدافع تیم منچستریونایتد ادامه داد:‌ این نوع امکانات و شرایط برای بازیکنان منچستریونایتد جدید است. مطمئن باشید تا وقتی که نتایج خوبی بگیریم هیچ کس نمی‌تواند این سیستم را زیر سوال ببرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد