تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي سويا پيش از ديدار امشب در سوپرجام اروپا اشاره کرد که شاگردانش فصل گذشته يک بار رئال مادريد را شکست داده‌اند.



اوناي امري پيش از ديدار امشب تيمش در سوپرجام اروپا مقابل رئال مادريد اظهار داشت: براي هر ترکيبي که رئال مادريد به زمين بفرستد آماده هستيم. هنوز تيم جديد رئال را نديده‌ايم و امشب براي اولين بار اين کار را انجام خواهيم داد. رئال بازيکنان خوبي از لحاظ تکنيکي، بدني و تاکتيکي در اختيار دارد که با وجود تمرينات کم مي‌توانند خودشان را در زمين نشان دهند.

وي ادامه داد: خوشحاليم اما مي‌دانيم کار ما در اردوي پيش از فصل يکسان نبوده. امشب در بزرگترين رقابتي که تاکنون در آن شرکت داشته‌ايم به ميدان مي‌رويم تا ببينيم که عملکردمان مقابل رئال مادريد چگونه است. ما يک بار در بهترين شرايطمان آن ها را شکست داديم. با توجه به اينکه برخي بازيکنان زياد تمرين نکرده‌اند که اين موضوع درباره رئال بيشتر صادق است، بازي در اين مسابقه براي ما در حکم يک هديه است زيرا سزاوارش نيستيم.

سرمربي سويا خاطرنشان کرد: مشخص است که رئال مادريد مدعي است. شانس ما بر اساس توانايي‌هايمان است. ما مي‌خواهيم بازي خود را به آنها تحميل کنيم اما اينکه آيا آنها اين اجازه را به ما بدهند يا نه مسئله ديگري است. به خاطر بازيکنان سرعتي رئال مثل کريستيانو، بنزما و بيل نمي‌توانيم فضاها را خالي بگذاريم. به جيمز هم نمي‌توانيم فضا بدهيم يا اجازه دهيم مودريچ يا کروس بازي خود را به ما ديکته کنند.

وي اضافه کرد: يک بار در شکست هفت بر سه مقابل رئال مادريد اين بدشانسي را داشتيم که مقابل بيل بازي کنيم که او در آن بازي واقعا عالي کار کرد. او ستاره ميدان بود. اگر چنين بازيکني در اختيار داشته باشيد، خونسرد خواهيد بود اما اگر او در تيم مقابلتان باشد، بايد دوبرابر، سه برابر يا چهار برابر کار کنيم تا بتوانيم به خوبي او را دفاع کنيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد