تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئال‌مادريد با برتري 2 بر صفر برابر سويا فاتح سوپر جام اروپا شد.



رئال‌مادريد و سويا براي تعيين قهرمان سوپرجام اروپا در ورزشگاه شهر کارديف ولز به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با برتري 2 بر صفر در اين ديدار به عنوان قهرماني دست يابد. رئالي‌ها در اين ديدار همه ستارگان خودشان را به ميدان فرستادند تا توني کروس و خامس رودريگس براي اولين بار در اين ديدار به ميدان بروند.

رئالي‌ها در اين ديدار بازي را بهتر شروع کردند . گرت بيل ولزي که در خانه خودش بازي مي کرد در دقايق نخست مسابقه چند حرکت جدي را ترتيب داد اما نتوانست موقعيت جدي را ايجاد کند . در ادامه کريستيانو رونالدو در دقيقه 13 مي توانست روي يک ضربه ايستگاهي دروازه سويا را باز کند که شوت او با اختلاف کمي به بيرون رفت.

اولين حمله جدي سويا در دقيقه 20 به وقوع پيوست. روي پاس اشتباه دني کارواخال، توپ به ويتولو رسيد و او پس از جا گذاشتن په په از زاويه اي بسته ضربه اش را به سمت دروازه زد که کاسياس به خوبي توپ را راهي کرنر کرد.

بهترين موقعيت بازي و رئال مادريد را کريستيانو رونالدو از دست داد؛ پاس قطري عالي کروس در سمت راست به بنزما رسيد و پاس عرضي اين بازيکن رونالدو را در موقعيت گلزني قرار داد اما ضربه او را بتو با واکنشي عالي دفع کرد.

رونالدو در نهايت در دقيقه 30 موفق به گلزني شدند . پاس زيباي گرت بيل با عبور از چند بازيکن به مهاجم پرتغالي رئال‌مادريد رسيد تا رونالدو گل نخست بازي را به ثمر برساند. در ادامه رئال‌ها به خوبي بازي را مديريت کردند تا نيمه نخست با برتري يک بر صفر رئال به پايان برسد.

رئالي‌ها نيمه دوم را نيز قدرتمندانه شروع کردند و دقيقه 49 بازي توانستند گل دوم خود را نيز به ثمر برسانند . همکاري کريم بنزما و رونالدو باعث شد تا اين بازيکن پرتغالي که به تازگي از بند مصدوميت رها شده است گل دوم خود و تيمش را با شوتي محکم به ثمر برساند. اين 71 بار بود که رونالدو براي رئال مادريد در يک ديدار 2 بار يا بيشتر گلزني مي کند.

خامس رودريگس که در بين ستاره‌هاي رئال‌مادريد محو شده بود در دقيقه 59 اولين موقعيت جدي خود را در اين ديدار از دست داد و شوت او راهي به دروازه پيدا نکرد.

همکاري رونالدو و بنزما در دقيقه 65 مي‌توانست رئال را به گل سووم برساند اما شوت اين مهاجم فرانسوي با واکنش خوب بتو روبرو شد.

رئالي‌ها که توپ و ميدان را در اختيار گرفتند باز هم خطرناک ظاهر دشدند اين بار همکاري بيل با خامس رودريگس مي‌توانست رئال را به گل برساند اما ضربه مهاجم کلمبيايي با درخشش دروازه‌بان سويا روبرو شد. اين مهاجم کلمبيايي که تلاش زيادي براي گل زدن کرد در دقيقه73 جاي خودش را به ايسکو داد و زمين مسابقه را ترک کرد.

سويا در ادامه توانست خودش را از فشار رئال‌مادريد بيرون بکشد و تا حدودي ابتکار عمل را در دست بگيرند اما نتوانستند از دفاع مستحکم رئال جلوتر بروند تا اين ديدار در پايان با برتري 2 بر صفر رئال‌مادريد به پايان برسد.

به اين ترتيب رئال‌مادريد که فصل گذشته توانست با برتري 4 بر يک برابر آتلتيکومادريد فاتح ليگ قهرمانان اروپا شود، با برتري برابر سويا توانست سوپرجام اروپا را نيز به کلکسيون افتخارات خود اضافه کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد