تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ديدار رفت سوپر جام اسپانيا با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.



رئال مادرید و آتلتیکو مادرید بامداد امروز (چهارشنبه) در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سرنوشت این جام به بازی برگشت کشیده شود.
دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و کمتر تلاشی برای گل زدن در نیمه نخست انجام دادند. در نهایت موقعیت‌های دو تیم در نیمه نخست به جایی نرسید تا این نیمه با ‌ تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت تا خامس رودریگس را به جای کریستیانو رونالدو به زمین مسابقه بفرستد. رئال در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و چندین بار تا آستانه گلزنی پیشرفت تا این که در نهایت در دقیقه‌ 80 خامس رودریگس کلمبیایی موفق شد اولین گلش را برای رئال مادرید به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود. رائول گارسیا، ها‌فبک آتلتیکو مادرید موفق شد در دقیقه‌ 88 گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا هفته‌ آینده در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می‌شود و آتلتیکو مادرید با کسب یک تساوی بدون گل نیز فاتح این جام خواهد شد.

آتلتیکو مادرید فصل گذشته توانست پس از سال‌ها به عنوان قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یابد. رئال مادرید نیز موفق شد با برتری دو بر یک برابر بارسلونا قهرمان جام حذفی این کشور کوپا دل ری شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد