تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 يک منبع آگاه خبر داد احتمال پيوستن مهاجم فصل گذشته تراکتورسازي به رئال ساراگوسا خيلي ضعيف است.



به گزارش تک گل، کریم انصاری‌فرد این روزها به همراه مدیربرنامه‌هایش در اسپانیا به سر می‌برد تا با بررسی پیشنهادات خود تجربه بازی در لیگ اسپانیا را پیدا کند. در حالیکه گفته می‌شد رئال ساراگوسا برای به خدمت گرفتن مهاجم 24 ساله تیم ملی کشورمان ابراز تمایل کرده است، اکنون خبر می‌رسد که این قضیه به احتمال فراوان منتفی خواهد بود.

روزنامه «El Periódico de Aragón» چاپ ساراگوسای اسپانیا در گزارشی مدعی شد انصاری‌فرد که به نوعی با دعوت مارتین گونزالس، مدیر تیم ورزشی رئال ساراگوسا در اسپانیا حضور پیدا کرده است به نظر می‌رسد پیوستنش به این تیم دسته دومی عملی نخواهد شد.

یک منبع آگاه شب گذشته (یکشنبه) به این روزنامه خبر داد احتمال همکاری هافبک فصل گذشته تراکتورسازی که در 28 بازی 14 گل برای این تیم به ثمر رساند، با رئال ساراگوسا به اندازه صفر درصد است.

در ادامه این گزارش آمده است که شرایط و پیشنهاد اوساسونا به مهاجم تیم ملی کشورمان بهتر از پیشنهاد ساراگوساست ولی کریم در صورتی می‌تواند به این تیم دسته دومی ملحق شود که سیلوا، هافبک شیلیایی سرخپوشان پامپلونا از این تیم جدا شود.

البته با توجه به رابطه خوب مارتین گونزالس، مدیر ورزشی تیم ساراگوسا با رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های انصاری‌فرد که مدیر برنامه‌های جواد نکونام و مسعود شجاعی هم است به نظر می‌رسد که ساراگوسا همچنان به جذب انصاری‌فرد امیدوار است.

در پایان این گزارش عنوان شده اگر ساراگوسا موفق نشود انصاری‌فرد را جذب کند سراغ فرانسیسکو خیمنس می‌رود که فصل گذشته در 38 بازی 10 گل برای کوردوبا به ثمر رساند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد