تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي ايتاليايي تيم فوتبال رئال مارديد اعتراف کرد که انتظار نداشته است هافبک دفاعي تيمش سانتياگوبرنابئو را براي پيوستن به بايرن مونيخ ترک کند.



کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از دومین بازی تیمش در فصل جدید لالیگا برابر رئال سوسیه‌داد اعتراف کرد که از جدا شدن ژابی آلونسو از جمع شاگردانش کمی شوکه شده، چون انتظار رفتن این هافبک اسپانیایی کهنه‌کار را نداشته است.

ژابی آلونسو روز جمعه در حالی پای برگه قرارداد 10 میلیون یورویی خود با بایرن مونیخ را امضا کرد که از ابتدای بازار نقل‌وانتقالات هیچ گمانه‌زنی درباره رفتن احتمالی او از میان کهکشانی‌ها صورت نگرفته بود. او به جمع باواریایی‌ها پیوست تا شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی افزایش دهد، چون در رئال مادرید با وجود بازیکنی مانند تونی کروس فرصت زیادی برای به میدان رفتن او ایجاد نمی‌شد.

آنچلوتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ژابی همه ما را غافلگیر کرد اما ما در تیم‌مان بازیکنی مانند تونی کروس را داریم که فقط 24 سال سن دارد.

کارلتو در ادامه در خصوص وضعیت کریستیانو رونالدو که مصدومیتی جزئی دارد، گفت که این مهاجم پرتغالی در بازی برابر سوسیه‌داد به میدان نخواهد رفت.

وی عنوان کرد: وضعیت کریستیانو بد نیست اما من ترجیح دادم که این هفته به او استراحت بدهم و در صورت امکان در یکی دو بازی آینده هم این کار را خواهم کرد تا برای دیدار مقابل اتلتیکومادرید و همچنین اولین بازی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا کاملاً‌ روی فرم باشد. او مقابل سوسیه‌داد بازی نمی‌کند و اسمش در فهرست 18 نفره هم نیست.

آنچلوتی در پایان تاکید کرد که کار کهکشانی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تمام شده است و بازیکن دیگری به شاگردان او اضافه نخواهد شد. سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: دیگر نیازی به آوردن بازیکن جدید نداریم اما اگر احساس کنیم بازیکنی هست که شرایطش برای تقویت ترکیب ما مساعد است او را جذب خواهیم کرد.

رئال مادرید امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان رئال سوسیه‌داد است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد