تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کارلو آنچلوتي، مربي ايتاليايي رئال مادريد روز يکشنبه پس از شکست سنگين تيمش در آنوئتا در مورد مسائل مختلف تيمش صحبت کرد.”



آنچلوتی درباره شکست امشب گفت :”خیلی ناراحتم چرا که تیمی که این گونه بازی می کند را دوست نداشتم. نیم ساعت اول خیلی زیبا بود. باید خیلی سریع چیزهایی که خوب نیستند را عوض کنیم.”

او عقیده دارد سهل انگاری بازیکنان باعث این شکست شده است . کارلتو گفت :” بررسی این بازی آسان نیست چرا که دو قسمت کاملا متفاوت داشت. در نیمه اول عالی بودیم و تمرکز خیلی خوبی داشتیم. یک ساعت بعدی خیلی بد بود. فکر کردیم که بازی تمامش شده است .روی کرنر ها و کاشته ها گل خوردیم. خیلی تاسف بار بود. این شکست را به هیچ وجه دوست نداشتم . ممکن است که تیم بازی بدی داشته باشد اما وقتی دو بر صفر جلو می افتی باید رفتارت طوری باشد که بازی را عوض کنی و مسئولیت من همین است. چیزی باید عوض شود که می شود.”

خبرنگاران امشب از غیبت ژابی آلونسو سوال کردند و آنچلوتی گفت :”این مشکل از یک بازیکن نیست. مشکل کلی است. تیم پس از نیم ساعت عالی، همه چیزش را  از دست داد. وقتی که رفتار تیمی خوبی نداشته باشیم، فرقی نداشت که ژابی آلونسو باشد یا نه .سیستم دفاعی مناسبی نداشتیم . کمی پراشتباه نشان دادیم. بازی به مرور عوض شد و بد دفاع می کردیم. تعادل نداشتیم.”

و اما ستاره های جدید :” نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند. در چنین بازیهایی خیلی سخت است که بتوان جدیدها را با بقیه قیاس کرد. این شکست چیزی را عوض نمی کند.”

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد