تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ضربه‌ي سر مدافع وسط سيتي مارتين دميکليس يک امتياز ارزشمند را براي مردان مانوئل پيگريني به ارمغان آورد.



در اولین بازی از هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، جدال تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی آرسنال در لندن به تساوی ۲-۲ انجامید.

این دیدار نخستین حضور دنی ولبک و فرانک لمپارد در ترکیب تیم‌هایشان بود. علی‌رغم تلاش موثر ولبک برای گلزنی، این سرخیو آگوئرو مهاجم آماده‌ی سیتی در این روزها بود در دقیقه‌ی ۲۸ قفل دروازه‌ها را گشود. اما در سوی دیگر میدان لمپارد در ترکیب تیمش به چشم نیامد و در نیمه جای خود را به آرسنالی سابق سمیر نصری داد.

در نیمه‌ی دوم دو گل از جک ویلشر و الکسیس سانچس در دقایق ۶۴ و ۷۴ ورق را به سود توپچی‌ها برگرداند. اما این پایان کار نبود و سرانجام در دقیقه‌ی ۸۳ روی یک ضربه‌ی کرنر پس از آن که ضربه‌ی کولاروف برگشت داده شد، دمیکلیس مدافع پیش‌تاخته‌ی سیتی با ضربه‌ی سر و با کمک تیر دروازه موفق به گلزنی شد تا آبی‌ها ورزشگاه امارات را دست خالی ترک نکنند.

این نتیجه تغییر چشمگیری در روند نتایج نه‌چندان خوب آرسنال در بازی برابر چهار تیم بالایی لیگ برتر ایجاد نکرد؛ توپچی‌ها آمار خوبی را در مسابقات بزرگ از خود به جا نگذاشته‌اند و پیش از این دیدار، از ۹۰ امتیاز ممکن در دیدار با تیم‌های برتر، تنها ۲۶ امتیاز به‌دست آورده بودند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد