تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 گل زودهنگام گابريل آگبونلاهور تا پايان بازي دوام آورد تا اولين شکست خانگي فصل براي قرمزها رقم بخورد.



گل بازیکن 27ساله‌ی استون ویلا در دقیقه‌ی 9بازی با پاسخی از سوی لیورپولی‌ها مواجه نشد تا در روزی که بالوتلی برای اولین بار در برابر هواداران به میدان می‌رفت، نتیجه‌ی خوبی برای لیورپول حاصل نشود. روی کرنر ارسالی اشلی وست‌وود و برگشت ضربه‌ی سر فیلیپه سندروس، آگبونلاهور تنها گل بازی را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد روی ضربه‌ی کاشته‌ی ارسالی سندروس که یارگیری نشده بود می‌توانست حساب کار را برای تیمش دوبرابر کند.

هر سه بازیکن تهاجمی لیورپول متشکل از لازار مارکوویچ، آدام لالانا و ماریو بالوتللی اولین بازی خانگی خود را برای لیورپول انجام می‌دادند و هر سه در نجات تیم‌شان از شکست ناکام ماندند و در نهایت هر سه‌ی آن‌ها نیز تعویض شدند. رحیم استرلینگ اسلحه‌ی پنهان لیورپول به جای آدام لالانا به میدان آمد و در دقیقه‌ی 71ریکی لمبرت و فابیو بورینی جای مارکوویچ و بالوتللی را گرفتند، اما در نهایت همه‌ی این اقدامات سودی برای لیورپول نداشت تا تماشاگران شاهد دومین شکست فصل برای تیم‌شان باشند.





 ديه گو کاستا ستاره اسپانيايي چلسي نقش مهمي در پيروزي 4 - 2 تيمش مقابل سوانسي داشت

دیگو کاستا با مبلغ ۳۲ میلیون پوند از اتلتیکو مادرید راهی چلسی شد، اما نشان داد که حتی با رقم ۳۲۰ میلیون پوند هم ارزشش را دارد. او که به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شده بود، با هفت گل زده در چهار بازی باز هم آمار خود را بهبود داد.

سوانسی در دقایق ابتدایی بازی به لطف گل به خودی غیر منتظره‌ی جان تری از میزبان خود پیش افتاد، اما یک ضربه‌ی کرنر ارسالی درست پیش از پایان نیمه هم به آمار گل زده‌ی کاستا اضافه کرد و هم به آمار پاس گل فابرگاس. اما این برای هیچ کدام پایان کار نبود. همکاری عالی فابرگاس و آزار و در نهایت پاس گل فابرگاس در دقیقه‌ی ۵۶ منجر به ایجاد یک فرصت راحت گلزنی برای کاستا شد و او چلسی را از حریف پیش انداخت.

اما هت‌تریک کاستا در ۲۳ دقیقه مانده به پایان بازی روی پاس توی در رامیرز تکمیل شد و او سپس جای خود را به لوییک رمی دیگر مهاجم جدید چلسی در این فصل داد. در نهایت گلزنی رمی در فرصت کم حضورش در میدان اوج خوشحالی مورینیو و هواداران مشتاق چلسی در استمفورد بریج بود و آنان را به رفع کامل مشکلات گلزنی فصل قبل امیدوار کرد. گل جانجو شلوی بازیکن سابق لیورپول در وقت‌های تلف‌شده‌ی بازی تنها باعث کاهش اختلاف شد و اندکی رنج شکست را برای هواداران سوانسی تسلی داد.

در سایر دیدارها نتایج زیر رقم خورد:
کریستال‌پالاس صفر- برنلی صفر
ساوتهمپتون 4 - نیوکاسل صفر
استوک‌سیتی صفر - لسترسیتی یک
ساندرلند 2 - تاتنهام 2
وست‌برومویچ صفر- اورتون 2

فردا شب (یکشنبه) منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به دیدار کوئینز پارک‌رنجرز می‌رود و دوشنبه شب در آخرین بازی هفته هال‌سیتی در خانه‌اش انتظار وستهام را می‌کشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد