تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو تيم شاخص فوتبال انگليس يعني منچستر يونايتد و تاتنهام، امروز از حريفان خود شکست خوردند



پنجمین هفته از مسابقات لیگ برتر انگلستان امروز با انجام دو بازی آغاز شد.در این دو بازی،دو تیم شاخص فوتبال انگلیس یعنی منچستر یونایتد و تاتنهام از حریفان خود شکست خوردند.

 منچستریونیاتد پس از کسب پیروزی در بازی قبلی خود که با درخشش دی ماریا همراه بود؛ به زمین لستر رفته بود تا دومین برد متوالیش را بدست بیاورد اما در نهایت با نتیجه عجیب 5-3 شکست خورد.

 این تیم در همان 15 دقیقه ابتدایی با دو گل فن پرسی و دی ماریا از لستر پیش افتاد؛ اما دقایقی بعد از گل دی ماریا، لستر سیتی یکی از گل های خورده را جبران کرد. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در نیمه دوم آندر ارره را، روی پاس دی ماریا گل سوم یونایتد را به ثمر رساند. در این لحظه همه کار را به نفع شیاطین سرخ تمام شده می دانستند؛ اما در عمل اتفاق دیگری افتاد.


دقیقه 62 بازی، ناجنت از روی نقطه پنالتی فاصله را کمتر کرد.تنها دو دقیقه بعد، کامبیاسو بازی را به تساوی کشاند.این پایان کار نبود و در دقیقه 79 لستر توسط واردی گل چهارم را هم وارد دروازه یونایتد کرد.4دقیقه بعد گل پنجم هم از راه رسید تا تیره روزی های منچستریونایتد بیشتر شود.
گل پنجم لستر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در این صحنه، بلاکت از یونایتد اخراج شد. بدین ترتیب منچستر یونایتد با هدایت فن خال از 5 بازی صاحب 5 امتیاز است و با وجود بهتر شدن آمار خط حمله این تیم،دومین شکست فصلش را نیز در بازی امروز متحمل شد.

در بازی دیگر، تاتنهام در زمین وست بروم با یک گل شکست خورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد