تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 شرايط نامساعد خط دفاعي منچستريونايتد و نيمکت نشيني جرارد پيکه در نیوکمپ، ممکن است به بازگشت اين بازيکن به اولدترافورد منجر شود.



به گزارش "تک گل"، از زمانی که لوئیس انریکه به سرمربیگری بارسا منصوب شده؛ جرارد پیکه به نظر جایگاه ثابت خود در ترکیب بارسا را از دست داده است و این مربی ترجیح می دهد تا از جرمی متئو در پست او استفاده کند.
با این حال، انریکه در نشست های خبری خود، این موضوع را رد کرده و از پیکه به عنوان یکی از مهره های کلیدی تیمش یاد می کند.

نشریه "As"، امروز ادعا کرد که باشگاه منچستریونایتد که به شدت در خط دفاعی خود با کمبود مهره های شاخص روبروست؛ می خواهد با بارسلونا برای جذب پیکه وارد مذاکره شود.

پیکه تا سال 2008 در منچستریونایتد حضور داشت و با آمدن گواردیولا بود که به بارسلونا بازگشت. مسوولان یونایتد متقاعد شده اند که پیکه می تواند ضعف های خط دفاعی این تیم را پوشش دهد و یکی از گزینه های جدی شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات زمستانی محسوب می شود.

هرچند بعید به نظر می رسد که بارسا به سادگی راضی به جدایی بازیکنی همچون پیکه شود؛ با توجه به این مساله که آنها به حکم فیفا در دو بازار نقل و انتقالات بعدی قادر به جذب بازیکنی نیستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد